Neilgod.quote:Op maandag 30 december 2024 03:56 schreef Gretzl het volgende:
Ik heb een TOp 2000 café kaartje gevonden voor een BLOKJE MET TWEE ABBA’S (waaronder m'n #1 fave van hen)
en Annemieke![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nog even kijken, vooralsnog maar 1 kaartje in bezit. Ik weet nog niet uit ervaring hoe leuk het café is als je er alleen naar toe gaatquote:
Brrr, hier horen wij graag alles over...quote:Op maandag 30 december 2024 03:57 schreef asco het volgende:
Ik heb hier een herinnering met een pastoor.![]()
Man, vage shit.
Verhaaltje voor andere keer, conclusie was ieg voor nu beter zonder en eigenwijs zelf doen ( wel uiteraard in overleg ) dan al dat "gedoe" en da's best fijn.quote:Op maandag 30 december 2024 03:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hmmm ja. Ik ben wel mijn meds aan het ophogen maar goed iedereen heeft iets anders nodig
Die 4 kaarten voor 31/12 4-5 heb ik nog inderdaad. Misschien 2 of meer kaarten verkopen aan een bekende op een andere muziekforum die ze graag aan z’n dochter wil gevenquote:Op maandag 30 december 2024 03:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gaam we nog naar het café of heb je alles verkocht?
Het is dat ik niet kan morgen, mediapark is hier om de hoekquote:Op maandag 30 december 2024 03:58 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nog even kijken, vooralsnog maar 1 kaartje in bezit. Ik weet nog niet uit ervaring hoe leuk het café is als je er alleen naar toe gaat
Kerstnacht waren we met z’n tweeën, dan vliegt de tijd voor en na het uurtje zo voorbij
Verjaarde dingen nemen geen keer denk ik maar.quote:Op maandag 30 december 2024 03:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Brrr, hier horen wij graag alles over...
Je kent je eigen lijf het best dus primaquote:Op maandag 30 december 2024 03:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Verhaaltje voor andere keer, conclusie was ieg voor nu beter zonder en eigenwijs zelf doen ( wel uiteraard in overleg ) dan al dat "gedoe" en da's best fijn.
Ah jammar. Je was van harte welkom geweest om mee te gaanquote:Op maandag 30 december 2024 03:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het is dat ik niet kan morgen, mediapark is hier om de hoek
Precies, zolang ik niet weer random omval of rare dingen doe... laat HJM maar lekker schuiven.quote:Op maandag 30 december 2024 03:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kent je eigen lijf het best dus prima
Dat is komende nacht hè. Mehh, te veel gedoequote:Op maandag 30 december 2024 03:58 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Die 4 kaarten voor 31/12 4-5 heb ik nog inderdaad. Misschien 2 of meer kaarten verkopen aan een bekende op een andere muziekforum die ze graag aan z’n dochter wil geven![]()
[ afbeelding ]
Ja begrijp het, Hillywood is voor jou ook niet direct om de hoek hequote:Op maandag 30 december 2024 04:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is komende nacht hè. Mehh, te veel gedoe
Jup. De beste man had al de leeftijd van een eeuw bereikt. Veel mensen dromen daar vanquote:Op maandag 30 december 2024 04:00 schreef asco het volgende:
Verslagen.![]()
Rot toch op met die shit man.
Jaquote:Op maandag 30 december 2024 04:01 schreef datismijnmening het volgende:
Verslagen![]()
Het is niet alsof die man helemaal onverwacht de pijp aan maarten heeft gegeven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |