Dat laatste uiteraard.quote:Op maandag 30 december 2024 03:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Op of moet je naar de koelkast lopen op?
Vasthouden wel.quote:Op maandag 30 december 2024 03:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dan trek ik haar shirt uit en dan mag jij haar
Hoop dat je in 2025 de beste hulp krijgt die je kan krijgenquote:Op maandag 30 december 2024 03:51 schreef houdjemond het volgende:
Ohja dat was ik jullie helemaal vergeten te vertellen.
Afgelopen jaar heb ik eindelijk een goede psycholoog gekregen;
Ik heb dus ADHD en ben chronisch depressief.
Hadden ze door de rest van mijn medisch dossier van de afgelopen jaren maar even zorgvuldig vergeten.
Maat het verklaarde een hoop.
quote:
Ik ga dus beter zonder medicatie en gedoe en fysio en gezeik voor MS dan metquote:Op maandag 30 december 2024 03:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoop dat je in 2025 de beste hulp krijgt die je kan krijgen![]()
Jaaa, najaaa, pfff.quote:
Fijn om te horen dat je er enorm op vooruit bent gegaan qua psycholoogquote:Op maandag 30 december 2024 03:51 schreef houdjemond het volgende:
Ohja dat was ik jullie helemaal vergeten te vertellen.
Afgelopen jaar heb ik eindelijk een goede psycholoog gekregen;
Ik heb dus ADHD en ben chronisch depressief.
Hadden ze door de rest van mijn medisch dossier van de afgelopen jaren maar even zorgvuldig vergeten.
Maat het verklaarde een hoop.
Neem dan gewoon krat mee naar boven. Je moet denken in oplossingen, niet in problemen.quote:
Dit is lief. En nu moet ik janken want Bowie zette inquote:Op maandag 30 december 2024 03:55 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat je er enorm op vooruit bent gegaan qua psycholoog
Alle goeds voor 2025 met je gezondheid, positief blijven en hopelijk blijf je de juiste hulp krijgen
Dank.quote:Op maandag 30 december 2024 03:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Neem dan gewoon krat mee naar boven. Je moet denken in oplossingen, niet in problemen.
Ga je?quote:Op maandag 30 december 2024 03:56 schreef Gretzl het volgende:
Ik heb een TOp 2000 café kaartje gevonden voor een BLOKJE MET TWEE ABBA’S
en Annemieke![]()
![]()
![]()
Hmmm ja. Ik ben wel mijn meds aan het ophogen maar goed iedereen heeft iets anders nodigquote:Op maandag 30 december 2024 03:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ga dus beter zonder medicatie en gedoe en fysio en gezeik voor MS dan met.
Ik slik wel eens een aspirientje en dat is het.
Gaam we nog naar het café of heb je alles verkocht?quote:Op maandag 30 december 2024 03:56 schreef Gretzl het volgende:
Ik heb een TOp 2000 café kaartje gevonden voor een BLOKJE MET TWEE ABBA’S
en Annemieke![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |