Jammer.quote:Op maandag 30 december 2024 04:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
I know![]()
Qua muziek ben ik 30 jaar te laat geboren
Leuk!!quote:Op maandag 30 december 2024 04:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik houd van Meau, komt uit mijn stad en heeft op dezelfde school gezeten waar ik heb gewerkt en waar mijn mama nu werkt. Ze kwam laatst nog optreden in de aula met dat "stukje van mij" project
Ja, ik zit ook niet zo te springen om de kliekjes van een restaurant eerlijk gezegdquote:Op maandag 30 december 2024 04:18 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zo nooit naar de chef's special vragen
Ik geloof niet in incarnatie of spiritialiteit dus helapikaquote:Op maandag 30 december 2024 04:18 schreef asco het volgende:
[..]
Jammer.
Maar er is een theorie dat we in een volgend leven gewoon in een vorig bestaan van iemand worden getorpedeerd.
Daar maar wat bets op zetten joh.
Weespquote:Op maandag 30 december 2024 04:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Leuk!!![]()
![]()
Kom je ook uit Weesp bedoel je?
Of heb je later tegelijkertijd met haar op de Herman Brood academie gezeten (gewerkt)?
Had eigenlijk wel verwacht dat Stukje van Mij dit jaar al wel genoeg vrije keuze stemmen ging krijgen voor een plekje, was zo’n grote hit! (en terecht, want een van haar mooiste nummers en een belangrijk thema)
Maakt niet uit wat je wel of niet gelooft, het zal zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 04:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik geloof niet in incarnatie of spiritialiteit dus helapika
Één manier om daarachter te komen.quote:Op maandag 30 december 2024 04:21 schreef asco het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat je wel of niet gelooft, het zal zijn.
Vroeg of laat gaan we het meemaken.quote:Op maandag 30 december 2024 04:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Één manier om daarachter te komen.
Zin is een groot woord, maar ik hoef geen 100. Laat staan een kasplantje. Druk dan maar kussen op mijn hoofd en stekker eruit.quote:Op maandag 30 december 2024 04:23 schreef asco het volgende:
[..]
Vroeg of laat gaan we het meemaken.
Vroeg of laat, zin an!
Is een mooie rabbitholequote:Op maandag 30 december 2024 04:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Boh, Talking Heads moet ik ook eens dieper in duiken
Dago komt misschien zo in beeldquote:Op maandag 30 december 2024 04:25 schreef datismijnmening het volgende:
Niet gestmed dit jaar dus geen nummers om voor op te blivvven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |