That's what she said?quote:Op maandag 30 december 2024 02:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Pff je was me 0,3 seconden te vroeg af
Als deze niet gepost wordt tijdens een LP nummer, dat is als kerst zonder kerstboomquote:Op maandag 30 december 2024 02:12 schreef Hamlapjes het volgende:
Deze kan eigenlijk niet helemaal nu.
[ afbeelding ]
Ja jammer die is dood.quote:Op maandag 30 december 2024 02:13 schreef datismijnmening het volgende:
Lekker maar Chester had dit beter gedaan
Tijd dat er een versie komt met Emily dan!quote:Op maandag 30 december 2024 02:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als deze niet gepost wordt tijdens een LP nummer, dat is als kerst zonder kerstboom
Same, al probeer ik na de pandemie wel een gezonde los te vinden tussen Top 2000 en een paar gewone IRL meets met vrienden/familiequote:Op maandag 30 december 2024 02:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mijn irl vrienden zijn het al wel gewend dat ze deze week niet op me hoeven te rekenen
Zal wel Chester-heimwee zijn maar ik vind het vreselijk.quote:
HIer niet?quote:
Zeker, maar ik ga dat niet doenquote:Op maandag 30 december 2024 02:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tijd dat er een versie komt met Emily dan!
Sleep well Arniequote:Op maandag 30 december 2024 02:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
Goed. Dit is voor mij het seintje dat ik de radio zachtjes zet en lekker ga slapen. Goodnight mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |