dit topic ga ik nuchter wel weer bijlezenquote:Op maandag 30 december 2024 01:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goed topic was dat ja.
Ik kan deze verrassend goed hebben.quote:Op maandag 30 december 2024 01:28 schreef Gretzl het volgende:
Dit moet toch wel een van de beste powerballads uit de 20e eeuw zijn![]()
![]()
![]()
Dit kan echt niet.quote:Op maandag 30 december 2024 01:28 schreef Evenstar het volgende:
Godver ik post gewoon door een slotje na 5 pagina's in nieuwe topic
quote:Op maandag 30 december 2024 01:28 schreef Dagoduck het volgende:
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More De Dijk setlists
Ik ben wel bij een van de laatste concerten van de afscheidstour geweest. Wat een goede band en wat een feest weer. Zou zo graag weer naar een concert gaan van ze.quote:Op maandag 30 december 2024 01:27 schreef ok01 het volgende:
[..]
Nog altijd spijt dat ik geen tickets voor hun laatste concert heb gekocht
Godver @Isordenquote:
Ben ook niet echt meer nuchter meerquote:Op maandag 30 december 2024 01:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
dit topic ga ik nuchter wel weer bijlezen
Dan is het toch niet zo gek? Zelfde stemmers waarschijnlijkquote:Op maandag 30 december 2024 01:30 schreef Gretzl het volgende:
Bijzonder wel dat juist Alone en Total Eclipse of the ♡ elkaar opvolgen, die nummers zijn qua stijl zo gelijk aan elkaar
Haha, je zou niet de enige zijn!quote:Op maandag 30 december 2024 01:30 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ben ook niet echt meer nuchter meerToen Heart werd ingestart dacht ik dat we weer Eclipse of my heart kregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |