Als exile en Rosyln op de keuzelijst worden gezet, dan weet ik waar ik volgend jaar op stem.quote:Op maandag 30 december 2024 01:02 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ook in mijn Taylor top-5![]()
![]()
![]()
![]()
Onbegrijpelijk dat exile niet op de keuzelijst is gezet he! Zou dan eindelijk een easy debuut voor Bon Iver in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ worden, nadat het jarenlang pijnlijk genoeg niet gelukt is met Skinny Love
Dan gaat bank door het raam, met hun erbij.quote:Op maandag 30 december 2024 01:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bleven ze maar voor eeuwig op die bank zitten
Herman Brood zou trots zijnquote:Op maandag 30 december 2024 01:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dan gaat bank door het raam, met hun erbij.
God ja dat herrinner ik me nog ja, verschrikkelijkquote:Op maandag 30 december 2024 01:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een van die Bedplassers zat ooit bij De Slimste Mens en hij is mogelijk de allergrootste kwal die ik ooit heb gezien. Wát een lul.
Dan heb ik liever een van de nummers van Romance van Fontaines D.C.quote:Op maandag 30 december 2024 01:06 schreef Gretzl het volgende:
Over ♡ GROTE HARTEN ♡ gesproken, zullen we volgend jaar Roger Sanchez - Another Chance in de Top 2000 bonjouren?![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
De ergste Slimste Mens-aflevering ooit welquote:Op maandag 30 december 2024 01:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een van die Bedplassers zat ooit bij De Slimste Mens en hij is mogelijk de allergrootste kwal die ik ooit heb gezien. Wát een lul.
Dat is wel een leuk liedje! Jammer dat dat niet gaat lukken.quote:Op maandag 30 december 2024 01:06 schreef Gretzl het volgende:
Over ♡ GROTE HARTEN ♡ gesproken, zullen we volgend jaar Roger Sanchez - Another Chance in de Top 2000 bonjouren?![]()
![]()
![]()
Ik ontken alles.quote:Op maandag 30 december 2024 01:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Je bent wel met een goeie inhaalslag bezig of nie?
In Nederland is de kans groter dat Rolf Sanchez de lijst haalt.quote:Op maandag 30 december 2024 01:06 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
Goedzo, gewoon doen alsof je gek bent.quote:
Luv jou.quote:
Wie zat er bij Viaplay dan?quote:Op maandag 30 december 2024 01:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De ergste Slimste Mens-aflevering ooit wel
Die gast die laatst bij Viaplay Darts zat was ook totaal niet grappig
Jup, enige manier waarop we nog zouden mogen hopen is een TikTok-hypequote:Op maandag 30 december 2024 01:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is wel een leuk liedje! Jammer dat dat niet gaat lukken.
Billy, je bent beter dan dit.quote:Op maandag 30 december 2024 01:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik zit aan de aanmaaklimonade
Naar wie?quote:Op maandag 30 december 2024 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
Wil iemand even een appje voor me sturen?
SPijtig genoeg heel erg waarquote:Op maandag 30 december 2024 01:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In Nederland is de kans groter dat Rolf Sanchez de lijst haalt.
Naar de dj (Desiree). Dat vroeg ze.quote:
Milo ter Reegenquote:
Lost on You?quote:
Ik neem aan degene waar muziek uit komt?quote:Op maandag 30 december 2024 01:11 schreef MTheBassman het volgende:
Eindelijk mijn oordopjes ontknoopt. Duurde potverdikkeme lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |