Het was geen stelling.quote:
Ehh, zijn we dat nog niet dan?quote:Op maandag 30 december 2024 00:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hallo wil ons allemaal geil hebben
Better caul Saul vond ik mwaquote:Op maandag 30 december 2024 00:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Al 3x gekeken. Blijft geniaal. Ook better call saul is ijzersterk.
ow oke.quote:Op maandag 30 december 2024 00:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het was geen stelling.
Wie is dat?quote:Op maandag 30 december 2024 00:56 schreef Dagoduck het volgende:
Er schiet iets omhoog hier.
[ afbeelding ]
Hoe ver ben je gekomen? Ik vond al dat advocatengebeuren eerst een beetje saai-ig maar seizoen 2 werd qua tempo wel iets beter m.i.quote:Op maandag 30 december 2024 00:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Better caul Saul vond ik mwa
Oh nee, komen die vreselijke Bankzitters zo ook nog?quote:Op maandag 30 december 2024 00:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En nu even heel lang naar het toilet zodat ik de Bedplassers mis.
Dat is Jennifer Conneley-godin.quote:
Dit dus. Better Call Saul is geweldig.quote:Op maandag 30 december 2024 00:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hoe ver ben je gekomen? Ik vond al dat advocatengebeuren eerst een beetje saai-ig maar seizoen 2 werd qua tempo wel iets beter m.i.
Dit is een van de beste wimderon-producties in de geschiedenisquote:
Ook in mijn Taylor top-5quote:Op maandag 30 december 2024 00:45 schreef S9H het volgende:
Ik vind dat de mooiste van Taylor Swift niet eens in de lijst zit en ook wel een leuke voor een ft. boost; exile met Bon Iver.
Je bent wel met een goeie inhaalslag bezig of nie?quote:Op maandag 30 december 2024 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
De avond gaat veel sneller als je in de kroeg zit
Zou ze van mijn bank afschoppenquote:Op maandag 30 december 2024 01:03 schreef ok01 het volgende:
Mensen roast dit
Heb even behoefte aan humor
Bleven ze maar voor eeuwig op die bank zittenquote:Op maandag 30 december 2024 01:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zou ze van mijn bank afschoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |