Mvggod stop met deze act. Normaal ben je ook niet voor De Graaf. Cobra in je brievenbusquote:Op maandag 30 december 2024 09:56 schreef de_boswachter het volgende:
Hup Dobey
Hup Rydz
Hup Asp
Hup Bunting
Hup de Graaf @:zipportal
Hup Hittler
Commentatoren van niksquote:Op maandag 30 december 2024 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En commentatoren hadden niks in de gaten volgens mij…
Nee klopt, normaal gesproken niet nee. Maar dit is een uitzonderlijke situatie.quote:Op maandag 30 december 2024 09:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mvggod stop met deze act. Normaal ben je ook niet voor De Graaf. Cobra in je brievenbus
Helemoal niej. Maggewoonniegebeureklaarquote:Op maandag 30 december 2024 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee klopt, normaal gesproken niet nee. Maar dit is een uitzonderlijke situatie.
Pfff krijg het nog druk: darts spelletjes invullen, frikandellenvijver verschonen voor oliebollenbakken, Wie gaat er dood in 2025 lijstje maken, al mijn aandelen verkopen en begin januari weer terug kopen, Disney+ opzeggen, en darts kijken straks.quote:Op maandag 30 december 2024 07:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
Nostragenot vanavond. Wel op tijd invullen allen
Maak jij aantekeningen in een schriftje? Of lees je topics terug? Ruige debielquote:
Disney+ opzeggen is wel een flinke taak.quote:Op maandag 30 december 2024 10:37 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
Pfff krijg het nog druk: darts spelletjes invullen, frikandellenvijver verschonen voor oliebollenbakken, Wie gaat er dood in 2025 lijstje maken, al mijn aandelen verkopen en begin januari weer terug kopen, Disney+ opzeggen, en darts kijken straks.
voor een lui varken als mij wel, had een jaar gratis via ziggo, ff kijken of ik daar nog wat van terug vindquote:Op maandag 30 december 2024 10:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Disney+ opzeggen is wel een flinke taak.
¤25 aan aandelenquote:Op maandag 30 december 2024 10:37 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
Pfff krijg het nog druk: darts spelletjes invullen, frikandellenvijver verschonen voor oliebollenbakken, Wie gaat er dood in 2025 lijstje maken, al mijn aandelen verkopen en begin januari weer terug kopen, Disney+ opzeggen, en darts kijken straks.
zoiets, maar het klinkt wel interessant. Wel een belastingtip want fictief rendement aandelen is een dikke 6% en bij spaargeld/lopende rekening 1% nog iets geloof ik....quote:
Waar anderen in dit topic meer van Nietschze zijn lees ik inderdaad topics terug. Had je daar wat op tegen slampamper?quote:Op maandag 30 december 2024 10:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Maak jij aantekeningen in een schriftje? Of lees je topics terug? Ruige debiel
Nu heb ik overigens een glaasje ranja (aardbei suikervrij)
Ik moet alleen nog even hutspot opzetten rond een uur of 18.00.quote:Op maandag 30 december 2024 10:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat toevallig. Ik ook niet. Morgen pas weer
Ik eet dat alleen rond 3 oktober @Alaphilippe_quote:Op maandag 30 december 2024 11:00 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog even hutspot opzetten rond een uur of 18.00.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |