SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Gifjes:
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Wrighty for champquote:Op zondag 29 december 2024 23:50 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik erken Loek niet langer als Wereldkampioen.
Nee, hoor.quote:Op zondag 29 december 2024 23:51 schreef Bezsen het volgende:
Ben ik debiel als ik Peter Wright best prettig vindt kijken... als het loopt?
Op de juiste plaatsen nog spekkig?quote:Op zondag 29 december 2024 23:49 schreef Poepz0r het volgende:
Vrouwtje van Wright is veel afgevallen. Ziet er ineens lekker uit
Zeker niet. Fijne worpquote:Op zondag 29 december 2024 23:51 schreef Bezsen het volgende:
Nee hoor, ook als je dat niet prettig zou hebben gevonden.quote:Op zondag 29 december 2024 23:51 schreef Bezsen het volgende:
Nee heb ik ook.quote:Op zondag 29 december 2024 23:51 schreef Bezsen het volgende:
het is hier 3 uur.quote:Op zondag 29 december 2024 23:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die gaat echt op kindertijden naar bed
Worp is wel een worp die heel fragiel is als je zenuwen hebt. Des te knapper wat hij doet.quote:Op zondag 29 december 2024 23:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zeker niet. Fijne worp
Jammer van de pijlenwissels en het dansje
Zo is dat lekker maatquote:Op zondag 29 december 2024 23:53 schreef Bezsen het volgende:
[..]
het is hier 3 uur.
Zie je mij slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |