we zijn het vaak eensquote:Op zondag 29 december 2024 23:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vind het eerlijk gezegd maar een matige band ja
Geniet0n.quote:
Zal proberen in het nieuwe jaar die te kijkenquote:Op zondag 29 december 2024 23:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Frozen is niet veel aan. Belle en het Beest of Assepoester zijn veel mooier. Ik hou van de oudere Disneyfilms.
Inside Out is wel tof.
Billy, dit is de nacht dat het half vijf wordtquote:Op zondag 29 december 2024 23:45 schreef BillDauterive het volgende:
Ik wilde al naar bed gaan, maar nee, mijn ritme kan het nu wel schudden
Ben niet zo van de Disney maar de beide Frozens vond ik nog wel prima.quote:Op zondag 29 december 2024 23:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Frozen is niet veel aan. Belle en het Beest of Assepoester zijn veel mooier. Ik hou van de oudere Disneyfilms.
Inside Out is wel tof.
Pfiew.quote:Op zondag 29 december 2024 23:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is na 10en,dus het mag.
Ga mn best doenquote:Op zondag 29 december 2024 23:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Billy, dit is de nacht dat het half vijf wordt
You shook me all night long?quote:
Je zou bijna denken dat we een goeie smaak haddenquote:
Belle en het Beestquote:Op zondag 29 december 2024 23:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inside Out is wel tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |