Drink er wat op, zou ik zeggen!quote:
Let There Be Rock staat wel ongeveer goed en Whole Lotta Rosie ongetwijfeld ook. De rest wat te hoog.quote:Op zondag 29 december 2024 23:45 schreef peaceman het volgende:
Ik vind vrijwel alle AC/DC liedjes te hoog staan
Vind het eerlijk gezegd maar een matige band jaquote:Op zondag 29 december 2024 23:45 schreef peaceman het volgende:
Zeker nu ze er wat vaker in staan.quote:Op zondag 29 december 2024 23:45 schreef peaceman het volgende:
Alleen Thunderstruck staat vies hoog, Highway To Hell hoeft ook niet per se zo hoog van mij. Rest staat wel goed vind ikquote:Op zondag 29 december 2024 23:45 schreef peaceman het volgende:
Lekker man.quote:
Frozen is niet veel aan. Belle en het Beest of Assepoester zijn veel mooier. Ik hou van de oudere Disneyfilms.quote:Op zondag 29 december 2024 23:43 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ben door iemand lichtelijk gedwongen om samen Disney films te kijken. Toen zag ik deze, beide Frozens en Princess and the frog. Ben daarna er nooit meer verder mee gegaan
Hoppa, doen we gewoon.quote:
Die eerste staat prima, de twee iets te laag, de rest allemaal te hoog. Vooral Thunderstruckquote:Op zondag 29 december 2024 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Let There Be Rock staat wel ongeveer goed en Whole Lotta Rosie ongetwijfeld ook. De rest wat te hoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |