Ook erg gaafquote:Op zondag 29 december 2024 23:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat gaat je lukken, okkie.
Ik heb een rondreis door Scandinavië op de planning staan. En ik heb kaartjes Pinkpop.
Ik ben niet zo’n planner
quote:Op zondag 29 december 2024 23:28 schreef Dagoduck het volgende:
WILNIET WONEN IN SCHOTLAND DAAR ZIJN ZE ZO NAT
Qua concerten Snow Patrol en Linkin Park, qua festivals BKS, Pinkpop en het ESF (mits kaarten)quote:Op zondag 29 december 2024 23:28 schreef ok01 het volgende:
Hebben jullie al wat leuks op de planning staan in 2025?
Ik heb mezelf ingeschreven voor een halve marathon. Doodseng, maar heb er ook zin in
Wat betreft dEUS snap ik je frustratie, maar Raymond van het Groenewoud is toch ook schijtlollige onzin? Die mis ik als kiespijn hoorquote:Op zondag 29 december 2024 23:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In 2015 uit de lijst verdwenen, jeetje, langer geleden dan ik dacht. Sinds 2022 staat er überhaupt niets meer van hem in.
BEST WEL SUPERGEILquote:
Ja daar ga ik godverdomme volgende week vrijdagnacht heenquote:
Klinkt nu als een goed jaarquote:Op zondag 29 december 2024 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Qua concerten Snow Patrol en Linkin Park, qua festivals BKS, Pinkpop en het ESF (mits kaarten)
Qua sport voor een nieuw PR op de 10km tijdens de vestingloop en de halve van Eindhoven
Twee meisjes is wel mooi.quote:Op zondag 29 december 2024 23:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wat betreft dEUS snap ik je frustratie, maar Raymond van het Groenewoud is toch ook schijtlollige onzin? Die mis ik als kiespijn hoor
Ik krijg hier een kleine stok van.quote:
Al wat leuke concerten + DTRH + Bospop op de agenda staan. Verder nog een midweek Madeira en een rondreis door Sri Lanka met afsluiting een paar dagen Malediven.quote:Op zondag 29 december 2024 23:28 schreef ok01 het volgende:
Hebben jullie al wat leuks op de planning staan in 2025?
Ik heb mezelf ingeschreven voor een halve marathon. Doodseng, maar heb er ook zin in
die vind ik niet zoquote:
Twee meisjes is absoluut geen schijtlollige onzin. De rest van zijn bij ons bekende oeuvre zou je dan wel weer zo kunnen noemen, ja.quote:Op zondag 29 december 2024 23:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wat betreft dEUS snap ik je frustratie, maar Raymond van het Groenewoud is toch ook schijtlollige onzin? Die mis ik als kiespijn hoor
Ik hou het bij oostenrijk volgende maand.quote:Op zondag 29 december 2024 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja daar ga ik godverdomme volgende week vrijdagnacht heen
Te lekker.quote:
Is denk ik 1 van mijn favorieten, maar smaken verschillen.quote:
Wat grappig. Ik ook!quote:Op zondag 29 december 2024 23:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Al wat leuke concerten + DTRH + Bospop op de agenda staan. Verder nog een midweek Madeira en een rondreis door Sri Lanka met afsluiting een paar dagen Malediven.
De Enschede Marathon? Die komt vaak langs ons huis en staan we aan de straat te klappen.quote:Op zondag 29 december 2024 23:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ook! In april in Enschede
Niet de eerste keer voor mij, wel de eerste keer in een paar jaar.
Bij dezequote:Op zondag 29 december 2024 23:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Misschien moeten we een beetje de nadruk erop leggen dat karaoke optioneel is en je ook gewoon alleen een biertje of cola of karnemelk mag drinken
Welke plaats?quote:Op zondag 29 december 2024 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hou het bij oostenrijk volgende maand.
waar is Pluto gebleven?quote:Op zondag 29 december 2024 23:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan niet naar Pluto, dat bestaat al niet meer
Mijn favo is IPA van Brand.quote:Op zondag 29 december 2024 23:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is denk ik 1 van mijn favorieten, maar smaken verschillen.
Die staat me niet zo helder voor de geest, ik moest vooral aan Je Veux De l'Amour en Liefde Voor Muziek denken, daar kan ik echt helemaal niks mee.quote:Op zondag 29 december 2024 23:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Twee meisjes is absoluut geen schijtlollige onzin. De rest van zijn bij ons bekende oeuvre zou je dan wel weer zo kunnen noemen, ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Lofer.quote:
Nice! Als we elkaar spotten zwaai ik nog wel evenquote:Op zondag 29 december 2024 23:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De Enschede Marathon? Die komt vaak langs ons huis en staan we aan de straat te klappen.
quote:Op zondag 29 december 2024 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zie het alweer.Wat zie je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op zondag 29 december 2024 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zie het alweer.Wel closer dan normaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |