ow ja, ik ben niet zo heel tekst vastquote:Op zondag 29 december 2024 23:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh, dat zegt ie maar een paar keer in zijn liedjes.
Niet bedoeld, wel mee eens.quote:
ik vind het nog best hoog staan eigenlijk.quote:Op zondag 29 december 2024 23:24 schreef LTVDK het volgende:
Dit staat zo ongeveer 450 platen te laag
De laatste dag moet ik altijd missenquote:Op zondag 29 december 2024 23:23 schreef Perrin het volgende:
Inmiddels neemt de kwaliteit van de liedjes wel flink toe.
quote:Op zondag 29 december 2024 23:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je 12 januari nog niets te doen hebt
Zal nog even kijken of ik dan kanquote:Op zondag 29 december 2024 23:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je 12 januari nog niets te doen hebt
Twee meisjes van Raymond van het Groenewoudquote:Op zondag 29 december 2024 23:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is al een godswonder dat Gorki tegenwoordig in de lijst staat, verder doen we er alles aan om België zoveel mogelijk te negeren.
Best leuk.quote:
Petitie om het fok-t2kcafe open te houdenquote:Op zondag 29 december 2024 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op naar het zwarte gat
om 2:00 na champagne, vuurwerk etc vergeet ik het nog wel eens dankzij de drank om dan in een leeg topic binnen te komen
Het feit dat er nog 4 van die Bankjankers aankomen is al een vrij duidelijk teken dat dit te laag staatquote:Op zondag 29 december 2024 23:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind het nog best hoog staan eigenlijk.
Stond er ooit in, al jaren niet meer helaas.quote:Op zondag 29 december 2024 23:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Twee meisjes van Raymond van het Groenewoud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |