ow ja, ik ben niet zo heel tekst vastquote:Op zondag 29 december 2024 23:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh, dat zegt ie maar een paar keer in zijn liedjes.
Niet bedoeld, wel mee eens.quote:
ik vind het nog best hoog staan eigenlijk.quote:Op zondag 29 december 2024 23:24 schreef LTVDK het volgende:
Dit staat zo ongeveer 450 platen te laag
De laatste dag moet ik altijd missenquote:Op zondag 29 december 2024 23:23 schreef Perrin het volgende:
Inmiddels neemt de kwaliteit van de liedjes wel flink toe.
quote:Op zondag 29 december 2024 23:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je 12 januari nog niets te doen hebt
Zal nog even kijken of ik dan kanquote:Op zondag 29 december 2024 23:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je 12 januari nog niets te doen hebt
Twee meisjes van Raymond van het Groenewoudquote:Op zondag 29 december 2024 23:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is al een godswonder dat Gorki tegenwoordig in de lijst staat, verder doen we er alles aan om België zoveel mogelijk te negeren.
Best leuk.quote:
Petitie om het fok-t2kcafe open te houdenquote:Op zondag 29 december 2024 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op naar het zwarte gat
om 2:00 na champagne, vuurwerk etc vergeet ik het nog wel eens dankzij de drank om dan in een leeg topic binnen te komen
Het feit dat er nog 4 van die Bankjankers aankomen is al een vrij duidelijk teken dat dit te laag staatquote:Op zondag 29 december 2024 23:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind het nog best hoog staan eigenlijk.
Stond er ooit in, al jaren niet meer helaas.quote:Op zondag 29 december 2024 23:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Twee meisjes van Raymond van het Groenewoud
Raymond heeft Nederlandse ouders. Die tellen we gewoon mee als Nederlander vind ik.quote:Op zondag 29 december 2024 23:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Twee meisjes van Raymond van het Groenewoud
ik moet even drankjes bouwen hier stel ze even zoquote:Op zondag 29 december 2024 23:26 schreef ok01 het volgende:
Wilde een rondvraag stellen, maar ga eerst nog even walgen van de walz
het 1 hoeft het andere niet uit te sluitenquote:Op zondag 29 december 2024 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het feit dat er nog 4 van die Bankjankers aankomen is al een vrij duidelijk teken dat dit te laag staat
Nouja, dit dan wel weerquote:Op zondag 29 december 2024 23:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is al een godswonder dat Gorki tegenwoordig in de lijst staat, verder doen we er alles aan om België zoveel mogelijk te negeren.
Serieus? Gelukkig hebben we de Snob 2000 nogquote:Op zondag 29 december 2024 23:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stond er ooit in, al jaren niet meer helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |