Helemaal niet?quote:Op zondag 29 december 2024 23:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dEUS staat niet in de lijst.
Balen weer, was leuk.quote:Op zondag 29 december 2024 23:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dEUS staat niet in de lijst.
Zeg dat maar niet te snelquote:Op zondag 29 december 2024 23:23 schreef Perrin het volgende:
Inmiddels neemt de kwaliteit van de liedjes wel flink toe.
Ik was even bang dat er Willie Nelson stond, maar toen bedacht ik me dat die eerder 96 is dan 69quote:Op zondag 29 december 2024 23:23 schreef houdjemond het volgende:
@:peaceman https://www.eonline.com/n(...)ie-nelson-dead-at-69
met ups and downsquote:Op zondag 29 december 2024 23:23 schreef Perrin het volgende:
Inmiddels neemt de kwaliteit van de liedjes wel flink toe.
Als je 12 januari nog niets te doen hebtquote:Op zondag 29 december 2024 23:23 schreef ok01 het volgende:
Vind het altijd leuk om met Rodger Hudson mee te zingen
Oh, dat zegt ie maar een paar keer in zijn liedjes.quote:Op zondag 29 december 2024 23:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh ik begrijp dat zijn moeder zo heette. I had no idea.
Het is al een godswonder dat Gorki tegenwoordig in de lijst staat, verder doen we er alles aan om België zoveel mogelijk te negeren.quote:
op naar het zwarte gatquote:
HoooooooOOOOOOOooooooooaaaaaaaaahh IN ooooooooaaahhuuuuuttt UIT hhuuuuuuuuueeeeiiiiiaauuuu...quote:
Nee dan had ik wel anders gereageerdquote:Op zondag 29 december 2024 23:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik was even bang dat er Willie Nelson stond, maar toen bedacht ik me dat die eerder 96 is dan 69
Maar dit is niet het nummerbord van Donald Duck.quote:Op zondag 29 december 2024 23:23 schreef LTVDK het volgende:
Grappig weetje, deze plaat staat op 535, de volgende Supertramp (Logical Song) op 313, allebei cijfers die je kunt omdraaien
quote:
Ik wist dit niet hoorquote:Op zondag 29 december 2024 23:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh, dat zegt ie maar een paar keer in zijn liedjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |