Ja. Hij heeft best een aantal hele goede nummers gemaakt, maar vandaag en gisteren toch veel niemendalletjes van hem langs zien komen.quote:Op zondag 29 december 2024 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit staat echt belachelijk hoog. Boven een klassieker als Born in the USA. Echt belachelijk.
Vreemde drankjes.quote:Op zondag 29 december 2024 21:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Weet je hoeveel ik al gedronken heb?
Ronreizen met een rugzak. Backpacken
Oh ja nu je dat zegt.quote:Op zondag 29 december 2024 21:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Op de bank in de huiskamer van een onbekende vrouw in Brussel nadat een vriend en ik naar Luxemburg waren gelift. Daar konden we maar geen slaapplek vinden, dus met de trein naar Brussel gegaan en daar bij het uitgaan een vrouw van 50 leren kennen waar we wel op de bank mochten crashen
niet in een auto of vliegtuug?quote:Op zondag 29 december 2024 21:48 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ook een keer geslapen in een trein op een boot?
Klinkt als een zeer mooie trip.quote:Op zondag 29 december 2024 21:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die staat idd ook nog op mijn verlanglijstje.
Ik wil ooit nog naar Triëst vliegen, daar een auto huren en dan de hele Adriatische kust afrijden. Aan de oostzijde uiteraard. Vanuit huis daarheen rijden vind ik te ver.
Ik ookquote:
Een huisje in Cuba. Met houten shutters, maar geen ramen. Aan de rand van het oerwoud waar Fidel ooit zat. In de nacht naar de wc, schrok me dood: toen ik het licht aan deed zat er een enorme kikker vlak naast mijn hoofd. Met een shampooflesje naar buiten gewerkt. Later die nacht sprong er nog een kakkerlak op mijn gezicht, terwijl ik sliep. Gelijk wakker. Wat een nacht! Zie je normaal alleen in films.quote:Op zondag 29 december 2024 21:41 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is de raarste plek waar JIJ een nacht hebt geslapen?
Ja ook, maar niet tegelijkertijdquote:
Dat heb je daar niet best achtergelaten dan.quote:Op zondag 29 december 2024 21:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh ja nu je dat zegt.
Een keer in Zagreb stonden we (Ik en vriendin) ergens te klooien met een tentje op een parkeerplaats toen een jong stel vroeg waar we in hemelsnaam mee bezig waren. Zo goed en zo kwaad als mogelijk in gebrekkig Engels duidelijk gemaakt dat we niks anders hadden om te slapen. KOnden we met ze mee daar in het appartement op de bank slapen. Supervriendelijke lui.
Toen was het nog Joegoslavie overigens
Ik kan me nog vorige jaren herinneren dat er elk uur een Broes was op een gegeven moment (zoals nu), echt om gek van te worden.quote:Op zondag 29 december 2024 21:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Na vanavond herinner ik me weer waarom we allemaal ook alweer zo klagen op Bruce ja. Dit is echt teveel van het redelijke maar niet uitmuntende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |