Regels als, duim op tafel tijdens het drinken doen het ook altijd goed.quote:Op zondag 29 december 2024 21:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Verboden woord 'ja', 'nee' of 'uh' maken is garantie voor escalatie.
Ideaal toen hoor, vaak naar Tilburg, Utrecht en Amsterdam geweest. Maar nu tevreden in Enschede.quote:Op zondag 29 december 2024 21:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Dan had je voor concerten wel andere steden kunnen uitkiezen
Je zou voor minder een brug opzoekenquote:Op zondag 29 december 2024 21:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Ooit voor een Volendams bedrijf gewerkt. Op personeelsfeestjes daardoor Jan Smit, BZN, Jan Keijzer solo, Nick en Simon, The Cats allemaal live gezien
Ja dat ging ook goed mis toen.quote:Op zondag 29 december 2024 21:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
'Uh' als verboden woord is echt diabolisch
Goeie, weet niet of we die ooit geprobeerd hebbenquote:Op zondag 29 december 2024 21:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
'ik' is helemaal garantie op succes
Muten doe ik eigenlijk ook niet in deze lijst, enige uitzondering is Bruno Sars, daarvoor gooi ik desnoods de aardlekschakelaar voor om als ik de afstandsbediening niet snel genoeg kan vindenquote:Op zondag 29 december 2024 21:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Tja ik moet ook eerlijk bekennen dat ik buiten deze week nauwelijks iets van zijn muziek hoor, de irritatiefactor ligt me ook eerder aan het aantal nummers. Ik mute een nummer van hem ook verder niet of zo, het doet me verder gewoon vrij weinig.
De grote maandenlange terugslag na de bruiloften in septemberquote:Op zondag 29 december 2024 21:58 schreef PippenScottie het volgende:
Als je wil, wat was een dieptepunt in 2024?
Een karaoke-avond 11 decemberquote:Op zondag 29 december 2024 21:58 schreef PippenScottie het volgende:
Catreligion!quote:Op zondag 29 december 2024 21:54 schreef Gretzl het volgende:
Tijd voor een paar kattenplaatjes die wél mooi zijn![]()
![]()
Mór
[ afbeelding ]
Blin
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op zondag 29 december 2024 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
De grote maandenlange terugslag na de bruiloften in september
Lokaal erg veel keus voor het schnabbelcircuit daarquote:Op zondag 29 december 2024 21:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Ooit voor een Volendams bedrijf gewerkt. Op personeelsfeestjes daardoor Jan Smit, BZN, Jan Keijzer solo, Nick en Simon, The Cats allemaal live gezien
Teveel om op te noemenquote:Op zondag 29 december 2024 21:58 schreef PippenScottie het volgende:
De (relatief) vele slapeloze nachten dit jaar. Weet ook niet precies waar het door komt, mogelijk door stress, mogelijk door een slecht matras.quote:Op zondag 29 december 2024 21:58 schreef PippenScottie het volgende:
Wonen hierquote:Op zondag 29 december 2024 22:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe komen jullie aan al die katten
Geen echte dieptepunten gehad, het was een redelijk stabiel jaar. Dieptepunt is een groot woord, maar sinds half november last van mijn SI-gewrichten/bekken waardoor elke dag pijn en binnenkort naar orthopeed.quote:Op zondag 29 december 2024 21:58 schreef PippenScottie het volgende:
De katten hebben hun baasjes geadopteerd.quote:Op zondag 29 december 2024 22:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe komen jullie aan al die katten
Die waren even naar de biljartwinkel geweest?quote:Op zondag 29 december 2024 22:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Lokaal erg veel keus voor het schnabbelcircuit daar
Ik leefde met je mee. Hoop dat volgend jaar beter wordtquote:Op zondag 29 december 2024 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
De grote maandenlange terugslag na de bruiloften in september
Jeroen van Inkelquote:Op zondag 29 december 2024 21:58 schreef PippenScottie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |