Denk dat Viaplay TV daar wel een van de redenen voor isquote:Op zondag 29 december 2024 21:46 schreef Bezsen het volgende:
We lopen trouwens bijzonder voor qua topics vergeleken met vorig jaar.
@Poepz0r heeft veel meer postdiarree dan vorig jaarquote:Op zondag 29 december 2024 21:46 schreef Bezsen het volgende:
We lopen trouwens bijzonder voor qua topics vergeleken met vorig jaar.
Geloof ik direct.quote:Op zondag 29 december 2024 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Price is buiten de baan een vd tofste gasten zeggen zijn collegas. Volgens mij kun je daar een hele toffe avond mee hebben
Nee want Strontzor had vorig jaar 6 accounts. Aldus Schijtzor zelf.quote:Op zondag 29 december 2024 21:47 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
@:Poepz0r heeft veel meer postdiarree dan vorig jaar
Ik werd gevraagd te komen posten maatquote:Op zondag 29 december 2024 21:47 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
@:Poepz0r heeft veel meer postdiarree dan vorig jaar
Dit is een warm bad waar je doorgaans niet halverwege de avond nog binnen komt fietsen.quote:Op zondag 29 december 2024 21:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Zo niet, doen we dat gewoon hier in het topic.
We zijn blij met je expertise en connecties binnen de dartswereldquote:Op zondag 29 december 2024 21:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik werd gevraagd te komen posten maat
Bohhh lekker creatine snuiven.quote:Op zondag 29 december 2024 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Price is buiten de baan een vd tofste gasten zeggen zijn collegas. Volgens mij kun je daar een hele toffe avond mee hebben
Verschrikkelijk madquote:Op zondag 29 december 2024 21:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee want Strontzor had vorig jaar 6 accounts. Aldus Schijtzor zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |