Trui van de new Yorker van een tientje genotquote:Op zondag 29 december 2024 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat voor raar nekkraagje heeft Co nou weer
Staat Una wasmiddel op. @Poepz0rquote:Op zondag 29 december 2024 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat voor raar nekkraagje heeft Co nou weer
Oh dat. Nou daar heb ik zat vanquote:Op zondag 29 december 2024 21:12 schreef Wertha het volgende:
[..]
Intelligentie.
Dat mag hier niet genoemd worden. Voelen gelijk allerlei kneuzen zich aangevallen door hun gebrek daaraan.
Mijn laatste note is alweer bijna een jaar geleden, erg jammer.quote:
Die van mij zijn zo lachwekkend dat ze niet eens de moeite zijn om te bespreken. La gaan, pik.quote:Op zondag 29 december 2024 21:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
ik zou graag mijn enige, kinderachtige note op dit account willen bespreken, maar dan krijg ik een ban.
Geef jezelf er eenquote:Op zondag 29 december 2024 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn laatste note is alweer bijna een jaar geleden, erg jammer.
Net gekeken naar mijn notes.quote:Op zondag 29 december 2024 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jas Ierstappen?quote:Op zondag 29 december 2024 21:11 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dat gebeurd alleen als je het J of I-woord gebruikt
Sindsdien ben je mod.quote:Op zondag 29 december 2024 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Graag gedaan maat.quote:Op zondag 29 december 2024 21:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Net gekeken naar mijn notes.
Weer gelachen om de laatste.
Neejoh ben al bijna 4 jaar mod ofzoquote:
Zjurmeen of SunChaser?quote:Op zondag 29 december 2024 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mijn laatste note ging over onze aller bekende pinda maar dat was kennelijk niet toegestaan.
Danny maar builen shag haole in Duitsland en de mods krijgen niets genotquote:Op zondag 29 december 2024 21:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Neejoh ben al bijna 4 jaar mod ofzo
Valt als een kaartenhuis in elkaar.quote:Op zondag 29 december 2024 21:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ricky gaat dit gewoon verpesten, hé?
Jaquote:Op zondag 29 december 2024 21:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ricky gaat dit gewoon verpesten, hé?
Korting op abo genotquote:Op zondag 29 december 2024 21:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Danny maar builen shag haole in Duitsland en de mods krijgen niets genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |