SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Gifjes:![]()
Beter dan een mod die altijd post maar niets doetquote:Op zondag 29 december 2024 21:04 schreef Poepz0r het volgende:
Mods posten amper. Door hun gaat dit forum naar de klote. Ze doen NIETS
Hier moet ik ff over nadenken. Chisnall.jpgquote:Op zondag 29 december 2024 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beter dan een mod die altijd post maar niets doet
Of NatteKat.quote:Op zondag 29 december 2024 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beter dan een mod die altijd post maar niets doet
@onlogischquote:Op zondag 29 december 2024 21:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hier moet ik ff over nadenken. Chisnall.jpg
Nu maak je Robert Owen wel heel vervelendquote:Op zondag 29 december 2024 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Net zo vervelend als Robert Owen
CLOWNEDquote:Op zondag 29 december 2024 21:07 schreef R-woud93 het volgende:
Evans heeft ineens last van een griepje
Nou ja, troebelziend dan.quote:Op zondag 29 december 2024 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iemand op wiki is kennelijk helderziend
[ afbeelding ]
ja nergens voor nodig. Is gewoon 2-2.quote:Op zondag 29 december 2024 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ricky zit zichzelf enorm op te naaien helaas
Is wel zoquote:Op zondag 29 december 2024 21:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik weiger dit al te accepteren.
Hier 5 180er geen finish. 9 januari weer allenquote:Op zondag 29 december 2024 21:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
10 januari mogen we weer
Mooiquote:Op zondag 29 december 2024 21:11 schreef Bezsen het volgende:
6 weken ban in de laatste 2.5 maanden
GEEN genot
Is er een I-woord?quote:Op zondag 29 december 2024 21:11 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dat gebeurd alleen als je het J of I-woord gebruikt
Ik heb bijna nooit bans. Ik ben dan ook een zeer grappige, lieve en vrolijke user.quote:Op zondag 29 december 2024 21:11 schreef Bezsen het volgende:
GEEN genot
Nog nooit een ban hier maatquote:Op zondag 29 december 2024 21:11 schreef Bezsen het volgende:
GEEN genot
Intelligentie.quote:
Rustaaaghquote:Op zondag 29 december 2024 21:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
ik zou graag mijn enige, kinderachtige note op dit account willen bespreken, maar dan krijg ik een ban.
quote:Op zondag 29 december 2024 21:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een leuke en lieve jongen
Trui van de new Yorker van een tientje genotquote:Op zondag 29 december 2024 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat voor raar nekkraagje heeft Co nou weer
Staat Una wasmiddel op. @Poepz0rquote:Op zondag 29 december 2024 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat voor raar nekkraagje heeft Co nou weer
Oh dat. Nou daar heb ik zat vanquote:Op zondag 29 december 2024 21:12 schreef Wertha het volgende:
[..]
Intelligentie.
Dat mag hier niet genoemd worden. Voelen gelijk allerlei kneuzen zich aangevallen door hun gebrek daaraan.
Mijn laatste note is alweer bijna een jaar geleden, erg jammer.quote:
Die van mij zijn zo lachwekkend dat ze niet eens de moeite zijn om te bespreken. La gaan, pik.quote:Op zondag 29 december 2024 21:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
ik zou graag mijn enige, kinderachtige note op dit account willen bespreken, maar dan krijg ik een ban.
Geef jezelf er eenquote:Op zondag 29 december 2024 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn laatste note is alweer bijna een jaar geleden, erg jammer.
Net gekeken naar mijn notes.quote:Op zondag 29 december 2024 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn laatste note is alweer bijna een jaar geleden, erg jammer.
Jas Ierstappen?quote:Op zondag 29 december 2024 21:11 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dat gebeurd alleen als je het J of I-woord gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |