SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Je weet nu dat ik dit elke keer ga typen als ik je hier zie he?quote:Op zondag 29 december 2024 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Elke keer als ik dat lees zit il gelijk met het liedje in m'n hoofd![]()
Bekijk deze YouTube-video
Heeft er nog echt heel lang gestaan thoquote:Op zondag 29 december 2024 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iets van US over de leuke kant van genocide oid. Niet heel gek dat het verdween.
quote:Op zondag 29 december 2024 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet nu dat ik dit elke keer ga typen als ik je hier zie he?
Soort Pavlov
Ghegheghequote:
Ja je verwacht toch niet dat er hier mods actief zijn he?quote:Op zondag 29 december 2024 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft er nog echt heel lang gestaan tho
#bringbackdud0rquote:Op zondag 29 december 2024 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja je verwacht toch niet dat er hier mods actief zijn he?
Ik vergeet steeds wie hier mod is... Dotteke?quote:Op zondag 29 december 2024 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, die posten ook echt nooit mee hierquote:Op zondag 29 december 2024 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die is hier geen MOD.quote:
* Bombastic side eyequote:
Doe eens gekquote:Op zondag 29 december 2024 20:14 schreef datismijnmening het volgende:
Zal ik nog naar de Trut gaan vnaaf?
Volgens de index hier Dotteke, miss_sly, dud0rquote:Op zondag 29 december 2024 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds wie hier mod is... Dotteke?
Ik zou je oma eerst even vragen of ze tijd heeft.quote:Op zondag 29 december 2024 20:14 schreef datismijnmening het volgende:
zuippinquote:Op zondag 29 december 2024 20:14 schreef datismijnmening het volgende:
Zal vast heel erudiet zijn geweestquote:Op zondag 29 december 2024 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iets van US over de leuke kant van genocide oid. Niet heel gek dat het verdween.
quote:Op zondag 29 december 2024 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou je oma eerst even vragen of ze tijd heeft.
quote:
Oh oepsquote:Op zondag 29 december 2024 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens de index hier Dotteke, miss_sly, dud0r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |