SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Je weet nu dat ik dit elke keer ga typen als ik je hier zie he?quote:Op zondag 29 december 2024 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Elke keer als ik dat lees zit il gelijk met het liedje in m'n hoofd![]()
Bekijk deze YouTube-video
Heeft er nog echt heel lang gestaan thoquote:Op zondag 29 december 2024 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iets van US over de leuke kant van genocide oid. Niet heel gek dat het verdween.
quote:Op zondag 29 december 2024 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet nu dat ik dit elke keer ga typen als ik je hier zie he?
Soort Pavlov
Ghegheghequote:
Ja je verwacht toch niet dat er hier mods actief zijn he?quote:Op zondag 29 december 2024 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft er nog echt heel lang gestaan tho
#bringbackdud0rquote:Op zondag 29 december 2024 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja je verwacht toch niet dat er hier mods actief zijn he?
Ik vergeet steeds wie hier mod is... Dotteke?quote:Op zondag 29 december 2024 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, die posten ook echt nooit mee hierquote:Op zondag 29 december 2024 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die is hier geen MOD.quote:
* Bombastic side eyequote:
Doe eens gekquote:Op zondag 29 december 2024 20:14 schreef datismijnmening het volgende:
Zal ik nog naar de Trut gaan vnaaf?
Volgens de index hier Dotteke, miss_sly, dud0rquote:Op zondag 29 december 2024 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds wie hier mod is... Dotteke?
Ik zou je oma eerst even vragen of ze tijd heeft.quote:Op zondag 29 december 2024 20:14 schreef datismijnmening het volgende:
zuippinquote:Op zondag 29 december 2024 20:14 schreef datismijnmening het volgende:
Zal vast heel erudiet zijn geweestquote:Op zondag 29 december 2024 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iets van US over de leuke kant van genocide oid. Niet heel gek dat het verdween.
quote:Op zondag 29 december 2024 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou je oma eerst even vragen of ze tijd heeft.
quote:
Oh oepsquote:Op zondag 29 december 2024 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens de index hier Dotteke, miss_sly, dud0r
Ben je volgende week ook nog vrij?quote:
Gewoon op tijd naar bed.quote:Op zondag 29 december 2024 20:14 schreef datismijnmening het volgende:
Hij heeft geen streepje door z'n naam. Maar 61 posts gemiddeld per dag zie ik. Ga eens werken @UitStraling UitKeringstrekkerquote:Op zondag 29 december 2024 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal vast heel erudiet zijn geweest
@:uitstraling heb je nu gelijk een ban?
Geen idee of dat uberhaupt up to date is trouwens.quote:Op zondag 29 december 2024 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Oh oeps![]()
Dacht dat hij in FEE MOD was, lol
Niks mis met 61quote:Op zondag 29 december 2024 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij heeft geen streepje door z'n naam. Maar 61 posts gemiddeld per dag zie ik. Ga eens werken @UitStraling UitKeringstrekker
quote:Op zondag 29 december 2024 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij heeft geen streepje door z'n naam. Maar 61 posts gemiddeld per dag zie ik. Ga eens werken @UitStraling UitKeringstrekker
Ben ook altijd in de war dat ik denk dat NK en nizno hier MOD zijn, is ook niet zoquote:Op zondag 29 december 2024 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee of dat uberhaupt up to date is trouwens.
Ho ho ho dit is de hardstwereknde man van Nederland die elk weekend het halve land moet reddenquote:Op zondag 29 december 2024 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wil je smurf worden?quote:Op zondag 29 december 2024 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Zal ik mijn blauwe kleurtje terugvragen?
Waarom zou je jezelf dat aandoenquote:Op zondag 29 december 2024 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
gaan we allemaal kleurtjes vragen?quote:Op zondag 29 december 2024 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Wattenschijfje heeft na bijna 4 jaar bedacht dat ze tarwegraspap lust.quote:Op zondag 29 december 2024 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf dat aandoen
Ik wil zwart!quote:Op zondag 29 december 2024 20:21 schreef mschol het volgende:
[..]
gaan we allemaal kleurtjes vragen?
ik vind rood wel mooi
Ik wil lila of oudroze.quote:Op zondag 29 december 2024 20:21 schreef mschol het volgende:
[..]
gaan we allemaal kleurtjes vragen?
ik vind rood wel mooi
Ja, goeie vraagquote:Op zondag 29 december 2024 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had vanavond de kooi schoongemaakt en ze waren helemaal blij en snuffelden aan me alsof ik nieuw wasquote:Op zondag 29 december 2024 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wattenschijfje heeft na bijna 4 jaar bedacht dat ze tarwegraspap lust.
Raar beest is het ook
quote:Op zondag 29 december 2024 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zieke burn dit.
Hier moet ik even van bijkomen.Hoezo onthoud jij zulke dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Caafs zijn soms zo raarquote:Op zondag 29 december 2024 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had vanavond de kooi schoongemaakt en ze waren helemaal blij en snuffelden aan me alsof ik nieuw was
Ik ookquote:
Om ze tegen je te gebruiken.quote:
Ik had ze even in de reismand gezet en die zonder deurtje op de grond gezet.quote:
Dat je een familielid hebt die ineens tarwegraspap lust of aan je zit te snuffelen alsof je nieuw bent.quote:
Nee joh, das eng.quote:Op zondag 29 december 2024 20:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had ze even in de reismand gezet en die zonder deurtje op de grond gezet.
Ze komen er niet uit hè.
Word je dan ook weer burgemeesterquote:Op zondag 29 december 2024 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb die mand toen zo in de kooi gezet, maar dan ruiken ze het zaagsel en hooi en dan gaan ze wel meteen kijken. Maar scheelt weer stress met oppakken.quote:
Ja, want zitten we nu eigenlijk zonder ?quote:
Ik wad het zelf alweer bijna vergetenquote:Op zondag 29 december 2024 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Om ze tegen je te gebruiken.
Daarnaast zou iedereen dit onthouden.
Allemaal loco burgemeesters. Met de nadruk op loco.quote:Op zondag 29 december 2024 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, want zitten we nu eigenlijk zonder ?
Ik help je wel onthouden, geen probleem.quote:Op zondag 29 december 2024 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wad het zelf alweer bijna vergeten
quote:Op zondag 29 december 2024 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Allemaal loco burgemeesters. Met de nadruk op loco.
kwiwi is een beetje de inval burgemeester toch?quote:Op zondag 29 december 2024 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt superbedankt zusquote:Op zondag 29 december 2024 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik help je wel onthouden, geen probleem.
Ook als je dat niet wil
Ben eigenlijk niet zo bezig met de politiek hierquote:Op zondag 29 december 2024 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
kwiwi is een beetje de inval burgemeester toch?
Supergraaggedaan broquote:
Oh?quote:Op zondag 29 december 2024 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
kwiwi is een beetje de inval burgemeester toch?
TOTALE ANARCHIEquote:Op zondag 29 december 2024 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geilen op machtquote:Op zondag 29 december 2024 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 29 december 2024 20:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Mag ik nog op de Foqueville-kaart?![]()
Ja tot de 7equote:Op zondag 29 december 2024 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je volgende week ook nog vrij?
Ivm snelweggenot
Snelweggenot?quote:Op zondag 29 december 2024 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je volgende week ook nog vrij?
Ivm snelweggenot
Nee, paints zijn nooit meer aan te passen als ze eenmaal gemaakt zijn, dat weet iedereen.quote:Op zondag 29 december 2024 20:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ahhh, is ie echt niet te veranderen?![]()
Het heeft nog altijd je mooie dakjequote:Op zondag 29 december 2024 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik mis het ligbad van de burgemeesterswoning wel
Veeg de broodballetjeskruimels van de ambtsketenquote:Op zondag 29 december 2024 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh?Dan moet ik me even wat burgemeesterlijker gaan gedragen
O okay, nou ja dat idee had ik toch alquote:Op zondag 29 december 2024 20:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, paints zijn nooit meer aan te passen als ze eenmaal gemaakt zijn, dat weet iedereen.
Wachten tot er een huis vrijkomt. En dat in deze huizenmarkt...quote:Op zondag 29 december 2024 20:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, paints zijn nooit meer aan te passen als ze eenmaal gemaakt zijn, dat weet iedereen.
Nee jij word de Hongaarse Goulashsoepmaker van de burgemeesterquote:Op zondag 29 december 2024 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2024 20:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2024 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh?Dan moet ik me even wat burgemeesterlijker gaan gedragen
Kunnen jullie elkaar helpenquote:Op zondag 29 december 2024 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijk nou uit, anders ben je zo Kwarkstreepje.quote:Op zondag 29 december 2024 20:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nee jij word de Hongaarse Goulashsoepmaker van de burgemeester
Lekker hoorquote:Op zondag 29 december 2024 20:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja tot de 7e
Nog even paar dagen naar de zon
Mimimimiquote:Op zondag 29 december 2024 20:38 schreef Nattekat het volgende:
Echt hoor, alle buren zijn afwezig momenteel. Elk huis om me heen is donker.
Nee, dan is het niet zo raar dat ik zo moet stoken.
oeeee wat ben ik baaaanngggggquote:Op zondag 29 december 2024 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijk nou uit, anders ben je zo Kwarkstreepje.
je hoeft niet te stoken hoor, je kiest er echt zelf voor, je kan ook gewoon in een koelkast gaan zittenquote:Op zondag 29 december 2024 20:38 schreef Nattekat het volgende:
Echt hoor, alle buren zijn afwezig momenteel. Elk huis om me heen is donker.
Nee, dan is het niet zo raar dat ik zo moet stoken.
Ja, omdat het nu rustiger is op se snelweg, omdat kerstvakantiequote:
Ik dacht even aan letterlijk in de koelkast gaan zittenquote:Op zondag 29 december 2024 20:40 schreef mschol het volgende:
[..]
je hoeft niet te stoken hoor, je kiest er echt zelf voor, je kan ook gewoon in een koelkast gaan zitten
Ik ook, en dacht: dan kan hij ook gewoon de airco de huiskamer in rollen toch?quote:Op zondag 29 december 2024 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht even aan letterlijk in de koelkast gaan zitten
quote:Op zondag 29 december 2024 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, en dacht: dan kan hij ook gewoon de airco de huiskamer in rollen toch?
Lekker handig, Harry.quote:Op zondag 29 december 2024 20:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben muffins vergeten net, geen flex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |