Die wel ja, net als enkele andere Duitstalige Schallplatten.quote:
hoe heet zij ook..... fisher....quote:Op zondag 29 december 2024 17:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die wel ja, net als enkele andere Duitstalige Schallplatten.
Niemand beweert dat je uit Duitsland komt.quote:Op zondag 29 december 2024 17:32 schreef mario390 het volgende:
ik ben niet uit duitsland, dat is en grote verschill mijn land
Misschien tijd voor een anschluss?quote:Op zondag 29 december 2024 17:32 schreef mario390 het volgende:
ik ben niet uit duitsland, dat is en grote verschill mijn land
(Belle?) Helenequote:
Oeh die ook wel top 3 hier. Bobby Womack genotquote:
ow maar dat heeft weinig met de Glamping te maken toch?quote:Op zondag 29 december 2024 17:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Minder koud bier = minder bier drinken = minder pissen
Op hoeveel staat de verwarming bij jou thuis?quote:Op zondag 29 december 2024 17:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja snap ik wel, dat is voor iedereen anders. Ik ben de enige op mijn kantoor die de laatste maanden korte mouwen heeft, sommigen snappen er niks van. Maar als ik zelfs een blouse erbij aandoe krijg ik het zo warm.
En als ik alleen maar buiten ben, is 23 voor mij wel de max. Hoger dan dat en ik moet echt actief de schaduw opzoeken. Ik kijk ook altijd met volle tegenzin uit als er een keer een hittegolf in dit land is.
ja sie...quote:
precies en die staat op geen enkele manier meer in de T2000. Schande!quote:Op zondag 29 december 2024 17:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Oeh die ook wel top 3 hier. Bobby Womack genot
zeggen ze over Hitler ookquote:Op zondag 29 december 2024 17:34 schreef mario390 het volgende:
de duitsen memes zeggen altijd falco komt uit duitsland
Ik gok een graadje of 18quote:Op zondag 29 december 2024 17:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Op hoeveel staat de verwarming bij jou thuis?
Mooi, maar ook een beetje eng, Straniquote:Op zondag 29 december 2024 17:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet @:billdauterive ook niet willen snappen. Billdauterive moet je ervaren, voelen.
Nooit gestaan ook toch?quote:Op zondag 29 december 2024 17:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
precies en die staat op geen enkele manier meer in de T2000. Schande!
Op de terugweg.quote:
hij zat vast achter een sneeuwstorm die zo komtquote:
Vind het al heel wat dat Across 110th Street wel op de keuzelijst staat. Maar helaas kansloos om de lijst te bereiken jaquote:Op zondag 29 december 2024 17:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
precies en die staat op geen enkele manier meer in de T2000. Schande!
nog schandaliger!quote:
Eng maar ook stiekem wel weer spannend, toch?quote:Op zondag 29 december 2024 17:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mooi, maar ook een beetje eng, Strani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |