Lol, dat mens kan niet eens zingen.quote:Op zondag 29 december 2024 16:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Froukje is wel echt beter dan deze 2
Wellicht. Zijn andere hobby vond ik minder.quote:Op zondag 29 december 2024 16:46 schreef alopio het volgende:
[..]
“Beste” “bestel
Hitler was ook een prima schilder zeker
You didn't!quote:Op zondag 29 december 2024 16:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, precies. Het had dus ook gewoon erger gekund!
Kijk dat vind ik een stuk betere suggestie dan eftelingmetalquote:
Ehm, Mods?quote:Op zondag 29 december 2024 16:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Lol, dat mens kan niet eens zingen.
Eeens, het luistert echt niet fijn....quote:Op zondag 29 december 2024 16:47 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind dit erger dan het S&F nummer van net
qua songschrijven sowieso 100x beter dan de Micks Rijmwoordenboekclichés van S&Fquote:Op zondag 29 december 2024 16:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Lol, dat mens kan niet eens zingen.
Amfetamines snuiven?quote:Op zondag 29 december 2024 16:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wellicht. Zijn andere hobby vond ik minder.
Het uur begon zo goedquote:Op zondag 29 december 2024 16:46 schreef Tussle266 het volgende:
Mocht je nog niet weten wat een gifbeker is, dan leer je dat dit uur wel.
Dat is het bij mij ook vaak wel. Als een artiest die ik niet heel geweldig vind, maar ook niet vreselijk, er heel veel in staat, stoort het mij veel meer dan als die hype is gaan liggen.quote:Op zondag 29 december 2024 16:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ze staan er al veel minder in en de nummers zijn vooral niemendalletjes voor mij maar meer niet. Dan kan ik er nog wel mee leven. Coldplay vind ik mede zo vervelend omdat ze er zo vaak instaan, bijvoorbeeld
Meestal heb ik met sommige artiesten dat ik ze iets meer begin te waarderen, maar met Adele lijkt dit echt de andere kant op te gaan. Behalve haar goeie stem vind ik het gros van haar nummers niet veel anders dan al die andere gevoelige ballad popmuziek van tegenwoordig.quote:Op zondag 29 december 2024 16:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Eeens, het luistert echt niet fijn....
Dat zal maar zingen kan ze absoluut niet, eerder een slechte poging tot rappen.quote:Op zondag 29 december 2024 16:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
qua songschrijven sowieso 100x beter dan de Micks Rijmwoordenboekclichés van S&F
Dat snerpende in het hoog is echt pijn aan de oren.quote:Op zondag 29 december 2024 16:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Meestal heb ik met sommige artiesten dat ik ze iets meer begin te waarderen, maar met Adele lijkt dit echt de andere kant op te gaan. Behalve haar goeie stem vind ik het gros van haar nummers niet veel anders dan al die andere gevoelige ballad popmuziek van tegenwoordig.
100% zelfde, het gaat mij steeds meer tegenstaan.quote:Op zondag 29 december 2024 16:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Meestal heb ik met sommige artiesten dat ik ze iets meer begin te waarderen, maar met Adele lijkt dit echt de andere kant op te gaan. Behalve haar goeie stem vind ik het gros van haar nummers niet veel anders dan al die andere gevoelige ballad popmuziek van tegenwoordig.
x2quote:Op zondag 29 december 2024 16:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Meer 'standaard-mooi', maar ook wat onecht.quote:Op zondag 29 december 2024 16:50 schreef PzKpfw het volgende:
Adele is tegenwoordig wel een lekker wijf
ik denk dat dat voor de meesten van ons geldt.quote:Op zondag 29 december 2024 16:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is het bij mij ook vaak wel. Als een artiest die ik niet heel geweldig vind, maar ook niet vreselijk, er heel veel in staat, stoort het mij veel meer dan als die hype is gaan liggen.
Geldt ook wel voor Adele die nu is. De jaren dat elk nummer gelijk heel hoog stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |