quote:
Weet je ook waar die wegkomen.quote:Op zondag 29 december 2024 16:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hang met mijn hoofd in een emmer hoor
Bankzitters heeft ook niks met muziek te maken. Jammer genoeg werken hun stem acties te goedquote:Op zondag 29 december 2024 16:45 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Liever dit dan Froukje, Bankzitters etc.
Nou, broer en zus mogen niet trouwen. Of zouden ze het illegaal hebben gedaan? Hmmquote:Op zondag 29 december 2024 16:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
daarmee is het bewijs niet perse geleverd.
Blijf het bijzonder vinden hoe dat ze totaal niks doen met het feit dat ze twee verschillende stemmen hebbenquote:Op zondag 29 december 2024 16:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Omdat ze een ranzig slechte muzikaal vermogen hebben. Sexloos in optima forma
Door dit soort dingen krijg je aanslagen
Het zijn volgens mij zelfs geen man en vrouw.quote:Op zondag 29 december 2024 16:44 schreef Evenstar het volgende:
Maar ze zijn dus geen broer en zus?
Ik geloof het nog niet..
“Beste” “bestelquote:Op zondag 29 december 2024 16:46 schreef peaceman het volgende:
Wel fijn dat hun beste ook het hoogste staat.
Of Push It van Salt 'n Pepaquote:Op zondag 29 december 2024 16:46 schreef Evenstar het volgende:
Hier had ook Epica - The Phantom Agony kunnen staan
Of Nightwish - The Greatest Show On Earth
kijk... je gaat ook al twijfelen...Ik eis een onderzoek.quote:Op zondag 29 december 2024 16:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou, broer en zus mogen niet trouwen. Of zouden ze het illegaal hebben gedaan? Hmm
Dat is niet zo moeilijk natuurlijk. Dat mens kan niet eens zingen.quote:Op zondag 29 december 2024 16:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Haha, liever S&F dan Froukje, koekoek
Deden ze maar niksquote:Op zondag 29 december 2024 16:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Blijf het bijzonder vinden hoe dat ze totaal niks doen met het feit dat ze twee verschillende stemmen hebben
Ja, precies. Het had dus ook gewoon erger gekund!quote:Op zondag 29 december 2024 16:46 schreef Evenstar het volgende:
Hier had ook Epica - The Phantom Agony kunnen staan
Of Nightwish - The Greatest Show On Earth
Wel liedjes schrijven. En een goede producer kiezen.quote:Op zondag 29 december 2024 16:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk natuurlijk. Dat mens kan niet eens zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |