SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
O en ik dacht altijd dat jij ergens in de 30 wasquote:Op zondag 29 december 2024 16:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Volwassen en uit huis, ben nu even bij hem
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O en ik dacht altijd dat jij ergens in de 30 wasWacht, was die ongelooflijk lekkere blonde stoot met dikke jetsers die hier in huis was dus de 40 al gepasseerd?
![]()
![]()
Ik heb geen idee, wie weet was het wel jou saraquote:Op zondag 29 december 2024 16:23 schreef ToT het volgende:
[..]Wacht, was die ongelooflijk lekkere blonde stoot met dikke jetsers die hier in huis was dus de 40 al gepasseerd?
Heb je al een plaatje voor RLS slowchat?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oew nee, was me weer geheel ontschoten. Maar ik weet ook geen kut van RLS'af. Geheid dat je gezeik krijgt als je materiaal van 1 bepaalde RLS gebruikt voor een banner.quote:Op zondag 29 december 2024 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je al een plaatje voor RLS slowchat?![]()
Het wisselt nogal met die rlssen. Zet je creatieve brains maar ffkes aanquote:Op zondag 29 december 2024 16:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew nee, was me weer geheel ontschoten. Maar ik weet ook geen kut van RLS'af. Geheid dat je gezeik krijgt als je materiaal van 1 bepaalde RLS gebruikt voor een banner.
De Sc is een verzamelplek voor alls rlsssen samenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja snap ik, dat maakt het juist extra moeilijk.quote:Op zondag 29 december 2024 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wisselt nogal met die rlssen. Zet je creatieve brains maar ffkes aan
De Sc is een verzamelplek voor alls rlsssen samen
Ik heb iets nodig wat smbool staat voor al die RLSSen.![]()
O jee dat is een moeilijkequote:Op zondag 29 december 2024 16:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja snap ik, dat maakt het juist extra moeilijk.
Ik heb iets nodig wat smbool staat voor al die RLSSen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom kijken mensen reality tv?
Mensen kijken graag naar reality TV zodat ze zichzelf kunnen vergelijken met de personen in het programma
Hier komen we ook al niet veel verder mee
Misschien een verveeld echtpaar dat samen op de bank naar een spiegel zit te kijken?quote:Op zondag 29 december 2024 16:46 schreef Dotteke het volgende:
Waarom kijken mensen reality tv?
Mensen kijken graag naar reality TV zodat ze zichzelf kunnen vergelijken met de personen in het programma
Hier komen we ook al niet veel verder mee![]()
![]()
Denk niet dat de rlssers het daar mee eens zijnquote:Op zondag 29 december 2024 16:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien een verveeld echtpaar dat samen op de bank naar een spiegel zit te kijken?![]()
Dan is het net of het voor ouderen is.
Ik kwam net wel een plaatje tegen maar of dat nu zo goede is
zoiets dan
https://www.dbsuriname.co(...)-reality-tv-project/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 29 december 2024 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat de rlssers het daar mee eens zijn![]()
Dan is het net of het voor ouderen is.
Ik kwam net wel een plaatje tegen maar of dat nu zo goede isBedacht ik me idd ook, ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft weinig met tv te maken, deze.![]()
Had heet al verwijderd en deze er voor neergezetquote:Op zondag 29 december 2024 16:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Bedacht ik me idd ook, ja!
Heeft weinig met tv te maken, deze.
https://www.dbsuriname.co(...)-reality-tv-project/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja of een heel oud mens die commentaar typt op haar laptopquote:Op zondag 29 december 2024 16:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien een verveeld echtpaar dat samen op de bank naar een spiegel zit te kijken?♡♡♡♡![]()
Erg eenvoudig weer.quote:Op zondag 29 december 2024 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had heet al verwijderd en deze er voor neergezet
https://www.dbsuriname.co(...)-reality-tv-project/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: