quote:Op zondag 29 december 2024 16:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
aan John zal t niet liggen
Vrouwen met een kpk?quote:Op zondag 29 december 2024 16:15 schreef Evenstar het volgende:
café
precies ook cliché stemvee voor dit nummer
Duidelijk geen Fokkerquote:Op zondag 29 december 2024 16:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
aan John zal t niet liggen
jij mag dat. We zullen onze oren dicht doenquote:Op zondag 29 december 2024 16:15 schreef Ama het volgende:
Sorry buren voor het volgende liedje maar dat is echt één van mijn favoriete liedjes om mee te bleren/karaoke te zingen.
Karaoke?quote:Op zondag 29 december 2024 16:15 schreef Ama het volgende:
Sorry buren voor het volgende liedje maar dat is echt één van mijn favoriete liedjes om mee te bleren/karaoke te zingen.
Ja, het café doet zowat altijd wat mij niet aanstaat, ik kijk het al een paar jaar niet meer. De nummers zelf brengen al genoeg ergernis opquote:Op zondag 29 december 2024 16:15 schreef Evenstar het volgende:
café
precies ook cliché stemvee voor dit nummer
bankquote:
Je hebt geen hart.quote:Op zondag 29 december 2024 16:16 schreef Evenstar het volgende:
Ik moet hier ook van janken, maar niet omdat het mooit is....
Het viel me nu ook voor het eerst op, normaal luister ik dit soort muziek niet vaak via een koptelefoon. Maar het was bijna misselijkmakend…quote:Op zondag 29 december 2024 16:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik er nooit zo bij stil stond hoe extreem de stereo mix in de jaren 70 vaak is, tot ik met vrienden een music league deed, waarbij eentje dat dus zei over een nummer wat ik had gesubmit
Ik luister vrijwel altijd op speaker dus dan valt het niet echt op
Komt niet zo goed uit dat weekend.quote:Op zondag 29 december 2024 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Karaoke?
MUZ / Top 2000 Meet 2024/25 - Utrecht
John heeft nooit meer het epische niveau van z'n eerste album gehaald helaas, maar dit is alsnog vrij sterk.quote:
poeh heb je even?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |