Ja heb tot een uur geleden op bed gelegen, dus met het rustig aan doen komt het wel goedquote:Op zondag 29 december 2024 16:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Doe rustig aan, je kan hier altijd meekletsen als je fit genoeg bent
wel lekkerquote:Op zondag 29 december 2024 16:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat duurde lang....
Het is een weizener
ja ze zouden samen eens de studio in moeten gaanquote:Op zondag 29 december 2024 16:07 schreef peaceman het volgende:
van deze twee hoor je nog weinig nieuw werk,....
Net als van Don Henley toch?quote:Op zondag 29 december 2024 16:07 schreef peaceman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Het laatste werk wat ze uitbrachten was ook niet zo veel bijzonders…quote:Op zondag 29 december 2024 16:07 schreef peaceman het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2024 16:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Net als van Don Henley toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
klopt niuet , bij prayer spelte jeff porcaroquote:Op zondag 29 december 2024 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)34467027153&__tn__=R
Judy Schmitz
Actually that was programmed not live drums
15 w
Beantwoorden
Auteur
Jonathan Sugarfoot Moffett
Judy Schmitz were you on the session? I thought so. Well, I was on the session. I got paid for playing the drums. And I get royalties for it to this day.
Je hebt het dus fout Jonathan Moffett heeft het opgenomen en krijgt de royalties.
Ja was echt triest toen ik dat hoorde van die zanger. Misschien moet ik die band sowieso een keer eens verder checken, dat was oprecht een goed nummer wat ze hadden.quote:Op zondag 29 december 2024 16:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mooi uitgebreid!Ja, alles wat jij zegt, dat zou ook een goede winnaar zijn
Vooral Viszlat Nyar. Ik was er even stil van toen ik hoorde dat de zanger overleden was en wil zijn nummer nog steeds graag een keer karaokeën.
Lazarus is wel mooiquote:Op zondag 29 december 2024 16:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het laatste werk wat ze uitbrachten was ook niet zo veel bijzonders…
Volgens mij was het Victor Reinier overigens.quote:Op zondag 29 december 2024 16:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
klopt niuet , bij prayer spelte jeff porcaro
dus jij wilt beweren dat Jonathan Moffett die het op zijn eigen profiel vermeld liegt?quote:Op zondag 29 december 2024 16:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
Neeee Dave Grohlquote:Op zondag 29 december 2024 16:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
Duidelijk links op de foto ja.quote:Op zondag 29 december 2024 16:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Volgens mij was het Victor Reinier overigens.
De Cock met Cee Oo Cee Kaaquote:Op zondag 29 december 2024 16:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Volgens mij was het Victor Reinier overigens.
Neequote:Op zondag 29 december 2024 16:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Had nu op weg naar Praag moeten zijn maar mijn lichaam dacht daar dus anders over
Al eerder besproken, maar ik vind dat meer emotionele waarde hebben dan dat het echt mooi/goed is…quote:
Verstandig denk ik. AoS. Hoop dat je wat opknapt de komende dagenquote:Op zondag 29 december 2024 16:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Had nu op weg naar Praag moeten zijn maar mijn lichaam dacht daar dus anders over
nee ik typte Cockquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |