Beterschap... dan moet je maar fokken. Klote.quote:Op zondag 29 december 2024 16:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Had nu op weg naar Praag moeten zijn maar mijn lichaam dacht daar dus anders over
maar niet op de madonna album , ik heb gelijk je heeft foutquote:Op zondag 29 december 2024 16:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Wel waar Dave Grohl drumt op dat nummer, is de zanger van Nirvana ook
Nee, helaas nietquote:Op zondag 29 december 2024 16:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is dus - helaas - toch niet gelukt? Balen zeg en beterschap!
Ohh jammer. watskebeurt?quote:Op zondag 29 december 2024 16:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Had nu op weg naar Praag moeten zijn maar mijn lichaam dacht daar dus anders over
das engquote:
Wel waar hoor je weet niet waar je over praatquote:Op zondag 29 december 2024 16:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar niet op de madonna album , ik heb gelijk je heeft fout
Deze zin moet op een tegeltjequote:Op zondag 29 december 2024 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Toch zijn de beste mensen toch wel andere mensen die mensen haten.
Ow dat is ook wel een lange reis, helemaal als je je niet lekker voelt. Verstandig om niet te gaan. Nquote:Op zondag 29 december 2024 16:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nee, helaas niet![]()
Met hoe ik er aan toe was vanochtend zat 10 uur reizen er simpelweg niet in
Moet ergens wel zeggen dat het dan wel weer prettig is dat deze reeks nu bezig isquote:Op zondag 29 december 2024 16:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Beterschap... dan moet je maar fokken. Klote.
Doe rustig aan, je kan hier altijd meekletsen als je fit genoeg bentquote:Op zondag 29 december 2024 16:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Laten we het op lichamelijk klachten houden
dat duurde lang....quote:
https://www.facebook.com/(...)34467027153&__tn__=Rquote:Op zondag 29 december 2024 16:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar niet op de madonna album , ik heb gelijk je heeft fout
Mooi uitgebreid!quote:Op zondag 29 december 2024 15:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
2024: La Noia was mijn favoriete plaat, maar Rim Tim Taga Dim had ik liever ook boven The Code. Ik kon daar wat minder mee, vooral die rapstukken.
2023: wat jij zei dus
2022: Slo Mo robbed, dont @ me
2021: Terecht dus
2019: Ik vond IJsland en Roemenië de beste nummers dat jaar, maar goed die zouden toch nooit winnen. Maar ik vond ook Soldi leuker dan Arcade
2018:Viszlat nyar genot. Toy was niks.
2017: Sorry maar ik vond Portugal echt saai. Kon me daar niet zo goed herinneren wat ik liever wou. Belgie, georgië en frankrijk bevielen me wel dat jaar
2016: Jamala kon ik mee leven, stond bij mij ook wel hoog, maar ik vond Servië en Polen een tikkeltje mooier.
2015 en 2014 kon ik me niet echt geweldig meer herinneren, moet ik weer even wat terugluisteren. Maar ik vond ons nummer veel mooier dan Phoenix (en dat zeg ik niet vaak over Nederlandse inzendingen)
Zallemenut (nog 'n keertje overdoen)?quote:Op zondag 29 december 2024 16:06 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Wist niet dat 'Lijster in de la' ook in de top 2000 stond.
Snap ik beetje afleiding en gezelligheidquote:Op zondag 29 december 2024 16:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Moet ergens wel zeggen dat het dan wel weer prettig is dat deze reeks nu bezig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |