Ik zie Ihattaren hier nog niet naar luisteren.quote:Op zondag 29 december 2024 14:11 schreef Cee het volgende:
Dat dit gewoon uit Waalwijk kan komen zeg.
Ik reed anderhalve week terug nog langs Waalwijk, komt wel dichtbij zo!quote:Op zondag 29 december 2024 14:11 schreef Cee het volgende:
Dat dit gewoon uit Waalwijk kan komen zeg.
Luistert die überhaupt weleens naar iemand?quote:Op zondag 29 december 2024 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie Ihattaren hier nog niet naar luisteren.
Pink Floyd of de Dire Straits worden toch ook zelden tot nooit gedraaid op de radio of in uitgaansgelegenheden. Dat ‘moet’ men toch ook kennen?quote:Op zondag 29 december 2024 14:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo gek is dat toch niet voor jonge mensen? Dat wordt nooit meer gedraaid.
Waar was je op weg naartoe danquote:Op zondag 29 december 2024 14:12 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik reed anderhalve week terug nog langs Waalwijk, komt wel dichtbij zo!
Jaar of 4 terugquote:Op zondag 29 december 2024 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer was die docu hierover? Aangezien dit de hoogste ooit is
heeft hij nu nog geen gehoorapparaat gekocht?quote:Op zondag 29 december 2024 14:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Luistert die überhaupt weleens naar iemand?
De grap die je wist dat zou komenquote:Op zondag 29 december 2024 14:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Luistert die überhaupt weleens naar iemand?
DIt is toch een 1 persoonsband??quote:Op zondag 29 december 2024 14:13 schreef Diaan73 het volgende:
Hebben ze eigenlijk nog meer bekende nummers gemaakt?
Ze? Hij is alleen toch?quote:Op zondag 29 december 2024 14:13 schreef Diaan73 het volgende:
Hebben ze eigenlijk nog meer bekende nummers gemaakt?
En waar kwam je vandaan?quote:
Dat zijn geen eendagsvliegen hèquote:Op zondag 29 december 2024 14:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Pink Floyd of de Dire Straits worden toch ook zelden tot nooit gedraaid op de radio of in uitgaansgelegenheden. Dat ‘moet’ men toch ook kennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |