mis je niets aanquote:Op zondag 29 december 2024 13:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
* n00biedoobiedoo heeft geen idee wat reels zijn

Boomer gespotquote:Op zondag 29 december 2024 13:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

Korte filmpjesquote:Op zondag 29 december 2024 13:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

Tina, was kosten die Kondome?quote:Op zondag 29 december 2024 13:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ken wel iemand die Tina heet. Weet niet of ze vernoemd is naar Turner.

die liggen daar op straat?quote:Op zondag 29 december 2024 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ondertussen ben recensies en menukaarten in het centrum van Utrecht aan het bewonderen.

Komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 29 december 2024 13:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb net wel een banaan op. telt dat?

Herkenbaarheidquote:Op zondag 29 december 2024 13:31 schreef Melleyn het volgende:
Vandaag 5e kerstdag vieren met familie dus helaas niet veel tijd voor Fok, maar de top2000 blijft wel aan
 Afgelopen week veel met vriendinlief op pad geweest, in de auto veel T2K aan
 Afgelopen week veel met vriendinlief op pad geweest, in de auto veel T2K aan  Nu in de trein terug naar mijn hometown... Alleen... Ik zie haar oudjaarsdag pas weer
 Nu in de trein terug naar mijn hometown... Alleen... Ik zie haar oudjaarsdag pas weer  

Misschien danst ze gewoon in haar uppie, in haar privéquote:Op zondag 29 december 2024 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een private dancer is toch ook een beetje onzedelijk dansen

De schil ligt nog naast mequote:

VRAAG HET DAN NIET!!!quote:

Wij gaan ze zo nog halen.quote:Op zondag 29 december 2024 13:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even de boodschappen opruimen

Zou eerder een probleem hebben met de kouquote:

quote:Op zondag 29 december 2024 13:34 schreef MTheBassman het volgende:
Een van mijn favoriete platen in de lijst

Dat is gelukkig al snel.. voor je t weetquote:Op zondag 29 december 2024 13:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
HerkenbaarheidAfgelopen week veel met vriendinlief op pad geweest, in de auto veel T2K aan
Nu in de trein terug naar mijn hometown... Alleen... Ik zie haar oudjaarsdag pas weer

Ja van mij ookquote:Op zondag 29 december 2024 13:34 schreef MTheBassman het volgende:
Een van mijn favoriete platen in de lijst

ho wacht is dat die ene waar je toen de eerste of tweede date mee had toen ooit?quote:Op zondag 29 december 2024 13:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
HerkenbaarheidAfgelopen week veel met vriendinlief op pad geweest, in de auto veel T2K aan

Oh? Ik heb hem bij dit nummer er al helemaal afgescheurdquote:

Waarom zegt ze dan 'I'm your private dancer'quote:Op zondag 29 december 2024 13:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien danst ze gewoon in haar uppie, in haar privé

patatquote:Op zondag 29 december 2024 13:34 schreef PippenScottie het volgende:
Collective power of Fok. Wat moet ik vanavond eten?

Ganzenleverquote:Op zondag 29 december 2024 13:34 schreef PippenScottie het volgende:
Collective power of Fok. Wat moet ik vanavond eten?

Die deed ook wel eens wat voor Pink Floyd geloof ik.quote:

quote:Op zondag 29 december 2024 13:34 schreef ok01 het volgende:

Draag in mijn hoofd deze altijd op aan mijn overleden kat Butters

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |