Dat lijkt me gepastquote:Op zondag 29 december 2024 11:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
"Goh, wat is het rustig en zonder incidenten. Ik mis Strani"-kort.
Waterfront?quote:Op zondag 29 december 2024 11:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Wat staat die laag trouwens. Staat in de Verrukkelijke 500 met #35 op een meer passende plek
35 is wel heel erg hoogquote:Op zondag 29 december 2024 11:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Wat staat die laag trouwens. Staat in de Verrukkelijke 500 met #35 op een meer passende plek
dat zou fijn zijn!quote:Op zondag 29 december 2024 11:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me gepast
Ik zal straks eens kijken of ik weer een incident kan forceren.
Oh dat lijkt me juist verschrikkelijk, als ik me moet inhouden dan gaat het niet vrees ik.quote:Op zondag 29 december 2024 11:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat zijn voor schoonzusjes heel spannende weekenden.
Voor schoonbroertjes ook.
De niemand-mag-het-horen seks tijdens zo’n weekend is wel leuk
Ok, nou ja, tegenwoordig is de nummer 2 op een ESF meestal leuker dan de winnaarquote:Op zondag 29 december 2024 11:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zou wel heel toevallig zijn, het was erg lokaal (wel 25 teams dus beetje net als een esf finale, tweede worden in een veld van 25).
Staat hoger dan ooit.quote:Op zondag 29 december 2024 11:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Jij hebt seks tijdens zon weekendquote:Op zondag 29 december 2024 11:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat zijn voor schoonzusjes heel spannende weekenden.
Voor schoonbroertjes ook.
De niemand-mag-het-horen seks tijdens zo’n weekend is wel leuk
Die was vannacht al. Smakeloos.quote:
We herkenden een paar nummers niet die door de piano-man in een andere versie werden gespeeld en ik denk dat we het ook hebben laten liggen bij een paar Top 2000 feitjes. Het scheelde 6 punten met de winnaar, dus het verschil was niet groot.quote:Op zondag 29 december 2024 11:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Waar ontbreekt het dan aan denk je dat je niet eerste wordt?
Heten jullie al Zoetemelk met Corrie Brokken?quote:Op zondag 29 december 2024 11:49 schreef Cee het volgende:
Gisteren trouwens wederom tweede geworden met de plaatselijke Top 2000 quiz.
Nee hij bedoelt dat hij anderen (ondanks hun poging stil te zijn) toch heeft gehoord. En hij vond het leuk blijkbaar.quote:
Helemaal omdat we Annemieke ervoor terug krijgenquote:Op zondag 29 december 2024 11:52 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga Bart ook wederom niet missen zo
Gewoon live Bassie en Adriaan uitnodigen.quote:Op zondag 29 december 2024 11:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik wil Tubular Bells Gewoon om mensen te focken, inc powerpoint met bassie en Adriaan gifjes
Heerlijk Scottiequote:Op zondag 29 december 2024 11:52 schreef PippenScottie het volgende:
@:gale_boetticher Simple Minds genot
Ik neem aan dat jullie de piano-man buiten hebben opgewacht?quote:Op zondag 29 december 2024 11:52 schreef Cee het volgende:
[..]
We herkenden een paar nummers niet die door de piano-man in een andere versie werden gespeeld en ik denk dat we het ook hebben laten liggen bij een paar Top 2000 feitjes. Het scheelde 6 punten met de winnaar, dus het verschil was niet groot.
Simple Minds niet kennen..quote:
Dan moet je wel snel dood vrees ik.quote:Op zondag 29 december 2024 11:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gewoon live Bassie en Adriaan uitnodigen.
Ik hoop niet zn schoonoudersquote:Op zondag 29 december 2024 11:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hij bedoelt dat hij anderen (ondanks hun poging stil te zijn) toch heeft gehoord. En hij vond het leuk blijkbaar.
essn niet kennenquote:
Ik ken de simple minds wel, maar dit nummer nietquote:
Ik vind wel eens dat ik geen leven heb, maar dan bedenk ik dat er mensen in een teltopic getallen posten en dan kan ik er weer een paar uur tegenaanquote:Op zondag 29 december 2024 11:52 schreef Sabata het volgende:
de posters in het tel topic vinden dit nummer van Simple Minds waarschijnlijk helemaal geweldig
Die zijn al dood hoor (al weten ze dat zelf nog niet)quote:Op zondag 29 december 2024 11:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gewoon live Bassie en Adriaan uitnodigen.
Dat is waarquote:Op zondag 29 december 2024 11:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat we niet moeten oordelen over de voorkeuren van iemand anders.
Ach deze is ook wel erg lekker, hoor!quote:
Volgend jaar ken je deze ookquote:Op zondag 29 december 2024 11:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken de simple minds wel, maar dit nummer niet
Nou...quote:Op zondag 29 december 2024 11:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken de simple minds wel, maar dit nummer niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |