Waarom lijkt er zo weinig muziek uit Rotterdam te komen?quote:Op zondag 29 december 2024 11:30 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach ik kom uit een stad waar de grootste artiest Lee Towers is
Je komt uit Bolnes?quote:Op zondag 29 december 2024 11:30 schreef alopio het volgende:
[..]
De goeie ouwe tijdquote:Op zondag 29 december 2024 11:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klopt. En in 2000 was Child In Time 2 en Stairway To Heaven 3.
Dat waren nog eens tijden.
Het kan erger, denk dat voor Groningen dat Kraantje Pappie isquote:Op zondag 29 december 2024 11:30 schreef alopio het volgende:
[..]
Tramhaus moet in de top 2000!quote:Op zondag 29 december 2024 11:31 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Waarom lijkt er zo weinig muziek uit Rotterdam te komen?
Dat is wel geniale humor ook, dat ze dat serieus gedaan hebbenquote:Op zondag 29 december 2024 11:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, daar kan je best trots op zijn toch? Hij heeft zijn eigen wolkenkrabbers!
Wel een leuk spel. Vooral Hitster bingo.quote:
De hype was er al best wel snel, ik denk rond 2013-2014. Waar mensen zien dat er camera's zijn willen ze graag in beeld komen. Aandachtsgeil. Het gaat genoeg mensen daar echt niet om de muziek, maar om gezien te worden.quote:Op zondag 29 december 2024 11:24 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Ik ben ook nog weleens op de bonnefooi naar het café geweest in die tijd. Vooral in de nacht was er totaal geen rij en waren de tijdsloten dan ook veel langer, geloof zelfs eentje van 00.00 tot 03.00 .
En heb nog een keer 'per ongeluk' VIP-kaarten voor het slot op 31 december van 22.00 tot 00.00 kunnen bestellen online. Daar snapten ze bij de deur vervolgens niks van want die kaarten zouden alleen voor genodigden zijn
Wel een toffe oudjaarsavond gehad met champagne en oliebollen in het café. En gratis drank na 22.00
Wanneer die enorme hype is begonnen, geen idee. Volgens mij een paar jaar daarna. Toen was de lol er voor mij wel een beetje af.
AH HA HAAAAA HAAAAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |