quote:Op zondag 29 december 2024 11:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Volgend jaar zou kunnen, want Queen staat niet op 1 als het jaartal deelbaar is door 5.
Dan krijgen we dus Coldplay op 1quote:Op zondag 29 december 2024 11:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Volgend jaar zou kunnen, want Queen staat niet op 1 als het jaartal deelbaar is door 5.
Anders wordt het Fax You, dus nog een reden om op te schieten.quote:Op zondag 29 december 2024 11:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat nummer van Kane dat vanmorgen kwam vind ik nog wel te pruimen, maar ik zal wel weer de enige zijn.quote:
Ik denk dan toch dat ik ga emigrerenquote:
Eensquote:
nee hoor.quote:Op zondag 29 december 2024 11:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat nummer van Kane dat vanmorgen kwam vind ik nog wel te pruimen, maar ik zal wel weer de enige zijn.
Nope.quote:Op zondag 29 december 2024 11:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat nummer van Kane dat vanmorgen kwam vind ik nog wel te pruimen, maar ik zal wel weer de enige zijn.
Je moet ook niet in het westen gaan wonenquote:
Zoek maar op!quote:Op zondag 29 december 2024 11:27 schreef peaceman het volgende:
[..]is dat werkelijk zo of lul je maar wat?
Tsjah dan emigreer je naar Zweden en dan luister je nog....quote:Op zondag 29 december 2024 11:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk dan toch dat ik ga emigreren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |