Dat had ik gemist. En slapeloze nachten over toekomstige zorgen is niet goed nee.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat hebben we toen niet gekocht - we lagen wakker van de zorgen hoe we dat moesten aanpakken. We zijn er vandaag even langsgelopen, het is nu weer bewoond. Dus verkocht of verhuurd of gekraakt.
Het voelt nog steeds goed dat we dat hebben afgeblazen.
Even aanbellenquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat hebben we toen niet gekocht - we lagen wakker van de zorgen hoe we dat moesten aanpakken. We zijn er vandaag even langsgelopen, het is nu weer bewoond. Dus verkocht of verhuurd of gekraakt.
Het voelt nog steeds goed dat we dat hebben afgeblazen.
Ik ben na 1,5 aflevering gestopt, het was echt te erg.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben Medisch Centrum West aan het terugkijken.
Net als bij het origineel: erger-fest![]()
Want het is als medicus heel logisch om iemand die naast je flauwvalt meteen na het wakker worden weer op de been te sleurenZonder enige check op letsel door de val ook
![]()
![]()
En als medicus iemand met schuldgevoel niet beschermen en even tijd gunnen de beslissing te overdenken, maar het prima vinden dat die meteen zijn nier aanbiedt, nadat (soort van door zijn schuld) een geplande donatie niet doorging is ook hé-le-maal oké![]()
En toch blijf ik kijken. Want MCW.
Dadelijk appelbeignet eten
Regio kanton. China. zelfde hoek als vorige kerst. Maar nu meerdere steden en 2 keer trein.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Welkom terug @:z80 Waar was je dit jaar?
Het was zeker weer leukquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:14 schreef Morgane89 het volgende:
@:Sarabi 71 van de 84 hieroen de helft alleen omdat m'n man een dutje ging doen
maar het was wel weer leuk.
Wauw!quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het was zeker weer leukIk mis het wel.
Wij zijn 19e geworden.
Ik heb weer genoten maar een vrijwel totaal andere conference dan 1 oktoberquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:55 schreef Blues het volgende:
Pieter Derks is scherp, actueel en grappig
Knap om zo actueel te zijnquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb weer genoten maar een vrijwel totaal andere conference dan 1 oktober
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |