Had wel wat hoger mogen staan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. YOUUUUUUU
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
[ Bericht 1% gewijzigd door Gretzl op 29-12-2024 08:50:53 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik ben dit jaar nog langs de Bataclan gelopen… Viel me op dat er (bijna) niks te zien was van de aanslag.quote:Op zondag 29 december 2024 08:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben Eagles of Death Metal deze ook gecoverd?
Nee, dat hebben ze opgeruimd inmiddels. Gelukkig.quote:Op zondag 29 december 2024 08:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar nog langs de Bataclan gelopen… Viel me op dat er (bijna) niks te zien was van de aanslag.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 29 december 2024 08:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee, dat hebben ze opgeruimd inmiddels. Gelukkig.
Allebei Domino-bandjes, niet zo gek dat de sound gelijkend is.quote:Op zondag 29 december 2024 08:45 schreef Bugno3 het volgende:
Mag op de hoop met Arctic Monkeys: op de hoop studenten-met-teveel-bier-op-meuk.
Waar-de-loos.quote:Op zondag 29 december 2024 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allebei Domino-bandjes, niet zo gek dat de sound gelijkend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |