Uit de biografie over VDB.quote:There were reasons to be cheerful. 'He's going to win the Giro di Lombardia, you wait and see.' a Vandenbroucke fan posted on the popular Dutch-speaking forum FOK! that October.
'Yes - the only question is on under what name', one wag replied.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Uit de biografie over VDB.Wie van ons is/zijn dit? Het gaat over oktober 2006, dus al een tijdje terug.
quote:Op maandag 18 september 2006 14:18 schreef ScottTracy het volgende:
Hij gaat gewoon Lombardije winnen, let maar op.
quote:Op maandag 18 september 2006 14:19 schreef zjroentje het volgende:
De vraag is alleen onder welke naam.
quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij is die vraag hierboven ook al eerder gesteldHij komt me ernstig bekend voor.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik wil weten wie dit was. En wel nu.
Kan alleen maar @Koffieplanter geweest zijn natuurlijk.quote:
Mycroftgoden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:24 schreef Felagund het volgende:
[..], ik had even de luisterboek aangeslingerd (staat op Spotify) omdat ik weinig zin had om te lezen en schrok wakker toen ze het over het F O K forum hadden.
Leuk dat dit voor mijn gevoel inmiddels vrij kleine uithoekje van het internet na al die jaren toch nog zo beroemd isquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Uit de biografie over VDB.Wie van ons is/zijn dit? Het gaat over oktober 2006, dus al een tijdje terug.
@Koffieplanter hapt weer.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:15 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ach, die Chivaz in het AMV topic. Hoe één user alles kan verpesten.
Yessie234 is ook een aparte vogel. Verpest ook elk topic.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:15 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ach, die Chivaz in het AMV topic. Hoe één user alles kan verpesten.
InfluencerAidsquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:43 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Waar heb ik naar gekeken? Is dit satire?
HoWierd is echt helemaal doorgedraaid.quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:18 schreef Slobeend het volgende:
https://bsky.app/profile/amberwiz.bsky.social/post/3lfd6lrmmbk2o
Bewierdroken?quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hij kwam van de week ook al op Radio1 voorbij waar hij aansloot voor een debat, met als rol om de recente praktijken van Musk te bewieroken.
Buikspieren!quote:
Komende 4 jaar is het fossiele grondstoffen voor en na.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:51 schreef hhh38 het volgende:
Ach, BlackRock.
De tocht naar de afgrond wordt weer een beetje versneld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |