het gaat hier niet om jou.quote:Op zondag 29 december 2024 04:25 schreef ootjekatootje het volgende:
Laatste keer dat ik gevlogen heb, is 15 jaar geleden.
Totaal geen behoefte aan deze shit.
Laatste vlucht van Marseille naar Eindhoven, dacht serieus dat het ding van ellende uit elkaar zou vallen.
Zit hier prima in een buitengebied in Zeeland waar niemand iets van weet en waar het elke dag vakantie is.
En prima dat de rest van Nederland de hele wereld overvliegt, ik mis er niks aan.
Wist niet dat het er zoveel waren... bizarre cijfers eigenlijk.quote:Op zondag 29 december 2024 06:56 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Wel lekker in de auto stappen, met 430.000 slachtoffers per jaar, enkel in Nederland.
Als je de foto ziet, lijkt dat deel inderdaad als enige intact.quote:Op zondag 29 december 2024 07:54 schreef franklop het volgende:
Overlevenden kwamen uit het staartdeel. Niet geheel verrassend
quote:I looked up the Jeju Air plane that exploded in an accident at Muan Airport today, and it was the same plane that caused the controversy two years ago when an engine malfunctioned at Kansai Airport in Japan due to poor maintenance, and Jeju Air lied about it, saying it was a bird strike, but the truth about the incident was revealed when a Jeju Air mechanic exposed it on Blind.
quote:Op zondag 29 december 2024 04:25 schreef ootjekatootje het volgende:
Laatste keer dat ik gevlogen heb, is 15 jaar geleden.
Totaal geen behoefte aan deze shit.
Laatste vlucht van Marseille naar Eindhoven, dacht serieus dat het ding van ellende uit elkaar zou vallen.
Zit hier prima in een buitengebied in Zeeland waar niemand iets van weet en waar het elke dag vakantie is.
En prima dat de rest van Nederland de hele wereld overvliegt, ik mis er niks aan.
Wrs glijdt ie nog wel even door, een bedrijventerrein op, snelweg, woonwijk of iets in die trant? Zou ook niet best zijn. Muur staat er niet voor niks lijkt me.quote:Op zondag 29 december 2024 08:50 schreef RamboDirk het volgende:
Toch aardige landing ondanks alle malfunctions. Jammer dat er dan alsnog een dikke muur staat, anders glijdt ie gewoon stil.
Ik heb nooit begrepen dat er aan het einde van banen soms complete wijken of fabrieken worden gebouwd. Of muren. Het is toch veel beter om dat gewoon een kilometer vrij te laten?quote:Op zondag 29 december 2024 09:25 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wrs glijdt ie nog wel even door, een bedrijventerrein op, snelweg, woonwijk of iets in die trant? Zou ook niet best zijn. Muur staat er niet voor niks lijkt me.
Maar de centjes danquote:Op zondag 29 december 2024 09:30 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen dat er aan het einde van banen soms complete wijken of fabrieken worden gebouwd. Of muren. Het is toch veel beter om dat gewoon een kilometer vrij te laten?
Hoe vaak gaat het mis? Verbaast mij dat ze zijn gaan landen zonder het onderstel uit geklapt.quote:Op zondag 29 december 2024 09:30 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen dat er aan het einde van banen soms complete wijken of fabrieken worden gebouwd. Of muren. Het is toch veel beter om dat gewoon een kilometer vrij te laten?
Je zult wel meer niet begrijpen zolang dat je denkt dat je "gewoon" dingen kunt doen of regelen.quote:Op zondag 29 december 2024 09:30 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Als de verhalen kloppen dat er al iets van explosie in de lucht was, dan kan het ook een kwestie van geen keuze zijn geweestquote:Op zondag 29 december 2024 09:50 schreef Brembo het volgende:
[..] Verbaast mij dat ze zijn gaan landen zonder het onderstel uit geklapt.
quote:Op zondag 29 december 2024 08:50 schreef RamboDirk het volgende:
Toch aardige landing ondanks alle malfunctions. Jammer dat er dan alsnog een dikke muur staat, anders glijdt ie gewoon stil.
Lijkt me logischer om tegen het einde van de baan een lange zand- of grindbak te maken inplaats van een betonnen muur.quote:Op zondag 29 december 2024 09:29 schreef Vincent_student het volgende:
Waarom staat er een muur aan het einde van de landingsbaan? En die muur ziet er nog onbeschadigd uit.
Dodelijke?quote:Op zondag 29 december 2024 06:56 schreef Jed1Gam het volgende:
Wel lekker in de auto stappen, met 430.000 slachtoffers per jaar, enkel in Nederland.
Er zijn veel belachelijke verhalen van, en over Russen.quote:Op zondag 29 december 2024 10:54 schreef phpmystyle het volgende:
De Russen vanzelfsprekend. Stop de onderzoeken maar
Inderdaad, was echt een mega klap.quote:Op zondag 29 december 2024 07:26 schreef franklop het volgende:
Dat er twee overlevenden zijn bij zo'n klap is al bijzonder te noemen
quote:Op zondag 29 december 2024 03:13 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Birdstrike zou kunnen verklaren waarom de motoren niet konden afremmen, maar waarom was het landingsgestel niet uitgeklapt? Waren de hydraulische systemen kapot?
Het eigenaardige is dat een 737-800 geen hydrauliek nodig heeft om het landingsgestel te laten zakken. In nood situaties bestaat er een manual override in de cockpit (dmv kabels) waarbij zwaartekracht z'n werk doet ipv de hydrauliek, zie hier bijv.quote:Op zondag 29 december 2024 09:50 schreef Brembo het volgende:
[..]
Hoe vaak gaat het mis? Verbaast mij dat ze zijn gaan landen zonder het onderstel uit geklapt.
Murrica bad!quote:Op zondag 29 december 2024 02:24 schreef Peppert het volgende:
Gewoon blijven vliegen met Boeing en spelen met het leven van de burgers. Het lijkt op dat overheden liever geen veiligheidsmaatregelen willen nemen omdat ze bang zijn om de Amerikaanse overheid tegen de schenen te schoppen. Bah. Corrupte handel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |