.....Tenzij Boeing ook aan het bezuinigen is op goede nieuwe onderdelen. Vliegtuigen blijven niet 20 jaar hetzelfde en hebben natuurlijk gewoon onderhoud nodig.quote:Op zondag 29 december 2024 02:27 schreef RotatoR het volgende:
De 737-800 is al 20 jaar in gebruik en is een betrouwbaar toestel. Dit type heeft niet dezelfde structurele problemen als de nieuwere 737 MAX.
Birdstrike zou kunnen verklaren waarom de motoren niet konden afremmen, maar waarom was het landingsgestel niet uitgeklapt? Waren de hydraulische systemen kapot?quote:
Stap je wel in de autoquote:Op zondag 29 december 2024 04:25 schreef ootjekatootje het volgende:
Laatste keer dat ik gevlogen heb, is 15 jaar geleden.
Totaal geen behoefte aan deze shit.
Laatste vlucht van Marseille naar Eindhoven, dacht serieus dat het ding van ellende uit elkaar zou vallen.
Zit hier prima in een buitengebied in Zeeland waar niemand iets van weet en waar het elke dag vakantie is.
En prima dat de rest van Nederland de hele wereld overvliegt, ik mis er niks aan.
Wel lekker in de auto stappen, met 430.000 slachtoffers per jaar, enkel in Nederland.quote:Op zondag 29 december 2024 04:25 schreef ootjekatootje het volgende:
Laatste vlucht van Marseille naar Eindhoven, dacht serieus dat het ding van ellende uit elkaar zou vallen.
Zit hier prima in een buitengebied in Zeeland waar niemand iets van weet en waar het elke dag vakantie is.
En prima dat de rest van Nederland de hele wereld overvliegt, ik mis er niks aan.
hopelijk overleef je het maat!quote:Op zondag 29 december 2024 07:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik vlieg vanavond naar Zuid-Korea... komt wel... ahum... erg dichtbij zo...
Ook erg vaak met Jeju Air gevlogen. Prima maatschappij verder.
Ziek weer dit.
Statistisch gezien niet onveiliger dan gister natuurlijk. Maar voelt toch altijd gek.quote:Op zondag 29 december 2024 07:21 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
hopelijk overleef je het maat!
het gaat hier niet om jou.quote:Op zondag 29 december 2024 04:25 schreef ootjekatootje het volgende:
Wist niet dat het er zoveel waren... bizarre cijfers eigenlijk.quote:Op zondag 29 december 2024 06:56 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Wel lekker in de auto stappen, met 430.000 slachtoffers per jaar, enkel in Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |