6x live gezienquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
Wel dit jaar voor het eerst live gezien
Oehquote:Op zondag 29 december 2024 00:00 schreef BillDauterive het volgende:
Het is laat, maar ik wil nog niet naar bed. Tijd voor een Double Tonka Frappé.
[ afbeelding ]
PROOSTquote:Op zondag 29 december 2024 00:00 schreef BillDauterive het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 december 2024 00:00 schreef mario390 het volgende:
wegen de kut schnelligkeit hier heb ik en hele topic gemist![]()
moet elke topic in 10 - 15 min vollgespamt werden?
Daar kom je niet meer levend vandaanquote:Op zondag 29 december 2024 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Harrie Lavreysen, om maar eens een paar dijen te noemen waar ik graag eens tussen zou bivakkeren
Er ontbreken drie messen, Bill...quote:Op zondag 29 december 2024 00:00 schreef BillDauterive het volgende:
[ afbeelding ]
TRGGRDquote:
Dan ga ik op een hoogtepuntquote:Op zondag 29 december 2024 00:02 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Daar kom je niet meer levend vandaan
Nou, er stemmen stiekem ook veel casual 3fm-luisteraars die weinig hebben met de indie van 3voor12. Vandaar dat Kensington in 2018 gewoon kon winnen met Slicer (welk nummer vragen jullie je nu allemaal af?) en nog flink aantal andere jaren ruim in de top 10 stond.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nu is het stempubliek van de Song van het Jaar zeg maar precies hetzelfde publiek als de fanschare van Froukje, dus ik zou dit ook niet helemaal representatief noemen
Niks moet, dat is het mooie juistquote:Op zondag 29 december 2024 00:00 schreef mario390 het volgende:
wegen de kut schnelligkeit hier heb ik en hele topic gemist![]()
moet elke topic in 10 - 15 min vollgespamt werden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |