Gisteren keek je scheel?quote:Op zondag 29 december 2024 14:06 schreef fetX het volgende:
Ik kan tenminste ook weer normaal kijken na een dramatische dag gisteren.
Dat heerst ook wel. Dikke christmas outbreak.quote:Op zondag 29 december 2024 14:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo’n beetje wel, ja. Had flinke buikgriep
Godver, hier ook al. Vanaf de kerst alquote:Op zondag 29 december 2024 14:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo’n beetje wel, ja. Had flinke buikgriep
Ik voel me vandaag gelukkig alweer een stuk beter.quote:Op zondag 29 december 2024 14:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Godver, hier ook al. Vanaf de kerst al
Softtipgenotquote:Op zondag 29 december 2024 14:10 schreef Doevelaer het volgende:
Al die Filipijnse darters zijn wel mikkers
"If you love somebody, set them free"quote:Op zondag 29 december 2024 14:06 schreef Wertha het volgende:
[..]
Die van mij ook, maar hier kan ik even stoer doen.
Hij is verder dan vrijwel alle Nederlanders die meededenquote:Op zondag 29 december 2024 14:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat ie als NL-er er geen kloot van kan
Bartje Nolles riep dat.quote:
Waarom noemen ze Asensio eigenlijk halve Nederlander?quote:
Dan hebben mijn schoenzolen dat vast net aan gehoord.quote:Op zondag 29 december 2024 14:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Bartje Nolles riep dat.
Dit ging vast over puntjes van het softtippen, maar ik moest hem toch echt 2x lezenquote:Op zondag 29 december 2024 14:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb teveel puntjes naar de tering geholpen
Nederlandse moeder.quote:Op zondag 29 december 2024 14:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Waarom noemen ze Asensio eigenlijk halve Nederlander?
Jou wel.quote:Op zondag 29 december 2024 14:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vinden jullie degraaf een landverrader?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |