SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Gifjes:
What can change the nature of a man?
Ik zal even kijken. Ik zag in ieder geval dat mijn vader de code al had ingevoerd/laten herinnere, dus die vindt het ook wel leuk.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Welk kanaal, misschien heb ik dat ook.
Ik zag net een enorme creampie.ter infoquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zal even kijken. Ik zag in ieder geval dat mijn vader de code al had ingevoerd/laten herinnere, dus die vindt het ook wel leuk.
Is dat de webzijde?quote:
Wowowowowow wat wat info infoquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zag net een enorme creampie.ter info
Phil Taylor is nu ook oudquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:44 schreef Slobeend het volgende:
Stelling: De Oude Phil Taylor had dit toernooi met speels gemak gewonnen.
Teeler wordt zwaar overschat.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:44 schreef Slobeend het volgende:
Stelling: De Oude Phil Taylor had dit toernooi met speels gemak gewonnen.
Kebabbedquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hij staat onder enorme zenuwen, joh.
De gemiddelden zeggen van niet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Teeler wordt zwaar overschat.
Mag je mee naar je vrouw d'r werk?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zag net een enorme creampie.ter info
Ja, de man kon best een leuk pijltje gooien, dat wel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De gemiddelden zeggen van niet.
Iets laterquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zal rond 0u zijn hoe laat was het gisteren
Aertsquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende: @:de_kraam , @:fetx en ik doen dat alfabet spelletje van Arjan graag met kutaankopen van Feyenoord
Zerroukiquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Aerts
Babovic
De Ceulaer
Darley
Elabdellaoui
Fer
Huysegems
IE IE IE IE (of Immers)
Janota
Kazim