Jup, want ze behaalde elke keer de meeste stemmen #democratischstemmenquote:
Ja daar zijn ze op de een of andere manier helemaal wild van Nederlandse artiestenquote:
Goed dat je nog naar de snob luistert. Ik vind dat lastig te combineren.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Vind het wel prima ja. Hoorde eerder vandaag een nummer van haar in de Snob, die was ook best prima
Als je 800 haalt ben je verplicht 799 ook te halen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh jee, ga ik de 800 wel halen voordat ik ga slapen dan.
Gewoon text schrijven en wat sneller/langzamer gaan zingen/praten omdat het anders allemaal niet past, want moeite doen om het allemaal netjes opelkaar aan te laten sluiten is teveel werk.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:48 schreef PzKpfw het volgende:
Froukje, Meau en ik weet hoe die meiden allemaal heten zijn allemaal maar slechte versies van de toch al irritante Billie Eilish met haar bloedirritante manier van zingen.
Dat zegt iets over smakeloos Nederland.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:48 schreef Gretzl het volgende:
4x op rij (!!) WINNAAR van Song van het Jaar
[ afbeelding ]
Het is net de T2K.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jup, want ze behaalde elke keer de meeste stemmen #democratischstemmen
Net als deze lijst. Want ik bedoel, waar de fuck is Colour Haze?!quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:50 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat zegt iets over smakeloos Nederland.
Komt ook omdat de betere artiesten op veel zenders niet of nauwelijks te horen zijn. Ik vind The Vices, DeWolf, Banji, POM, EUT, Tapetoy en nog diverse anderen nog wel beter.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Echt wel beter dan andere dingen die ik hoor van Nederlandse bodem tegenwoordig.
Dat is lichtelijk uitgedrukt.quote:
Heb daar wat minder meequote:Op zaterdag 28 december 2024 23:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Bijna, dat blijft voor mij Thunder Road.
Ik moet nog dat laatste shotje nemen vanwege "HALLELUJAH"quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:50 schreef ok01 het volgende:
Van Inkel hebben we ook weer overleefd vandaag
Alweer in 2016?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:51 schreef Isorden het volgende:
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Bruce Springsteen setlists
Live gezien in 2016![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |