Niet die, wel dat.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:28 schreef Tussle266 het volgende:
Is dit die pistool tegen het hoofd van The Script dan?
Script gaat nergens meer heen hierna!quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:28 schreef MTheBassman het volgende:
Laat dit alsjeblieft de laatste Script zijn, ik kan er niet meer tegen
Ok, omdat jij het bent.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hele goede herinneringen aan, laat me.
Kan niet 24/7 chagga zijn.
Oh nu weet ik het ook niet meerquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben ik nu opeens een snob omdat ik U2 maar matig vind
Maar ik vind Radiohead ook maar matig, hoe moet dit nu
En als ze weg willen gaan, is dat alleen een zegenquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:28 schreef MTheBassman het volgende:
Zal even in het script kijken.....quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:28 schreef MTheBassman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Misschien moet hij toch ergens heengaan, dan kan hij vinden wat hij al jaren aan het zoeken is.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:28 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Zo denkt Bono ook over zichzelf.
Mooi, dat is weer een ergernis minderquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Script gaat nergens meer heen hierna!
Jij bent rap, maar ik ben snellerquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:29 schreef DecoAoreste het volgende:
The Script vind ik veel minder aan zonder rap.
Zie je wel, ik hou best van rap.
Het doet zeker wel iets met me, maar niet echt positief.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:29 schreef LTVDK het volgende:
Dit nummer zegt me niks, doet me ook niks
Nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:29 schreef LTVDK het volgende:
Wat wel?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:29 schreef LTVDK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |