Excuus, ik lees jouw naam nog altijd als Bos.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je had het over verzameling...![]()
Ze was niet meequote:Op zaterdag 28 december 2024 23:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Blik van die vrouw was priceless.
Sleep well peacequote:
Beter gewoon meteen de hele fles achterover drukkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga geen shotje nemen voor elke keer dat ie die gitaar pakt hoor.
Geef die man geen aandacht, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:27 schreef Gretzl het volgende:
Van Ginkel maakt zich wel onsterfelijk belachelijk zeg![]()
HEeft er iemand al een paar gifjes?
Winkels zijn open morgenquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb niet genoeg drank in huis om dat de hele week vol te houden.
Als ik naar mijn werk rijd hoor ik best vaak de shuffle.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Iemand op de videostream zou willen dat de Top 2000 heel het jaar door zou gaan, dat heet toch gewoon Radio 2?
Snap ik welquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Excuus, ik lees jouw naam nog altijd als Bos.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Beter gewoon meteen de hele fles achterover drukken
quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb niet genoeg drank in huis om dat de hele week vol te houden.
+1quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[..]
Ja soms lul je een beetje mee in de rondte heMaar ook voor die 2 gelden dat ik het vooral saai-ig vind en niet per se superslecht. Maar ik luister het nooit in mn vrije tijd, laten we het zo zeggen. Het doet me vooral vrij weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |