Hier gaat van alles fout.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf de 24e onderweg naar van alles en nog wat, morgen en maandag ook, woensdag pas rust
Gelukkig ben ik veel van de avonden wel ''vrij'', je kunt niet alles hebbenquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:56 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Naar. Wereldgozer en ik plannen om het wk heen (zoveel mogelijk)
Omdat hij onder de 18 is mag hij geen reclame maken voor gokbedrijven, duhhhhhquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Best vreemd dat Littler als enige(?) niet met Paddypower op zijn shirt hoeft te spelen.
Ach, dat valt mee. Als je er ook maar wat voor teruf krijgt!quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik veel van de avonden wel ''vrij'', je kunt niet alles hebben
Tot morgenquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik haak af voor vandaag, bis later
mag niet bij minderjarigen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Best vreemd dat Littler als enige(?) niet met Paddypower op zijn shirt hoeft te spelen.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:58 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ach, dat valt mee. Als je er ook maar wat voor teruf krijgt!
Oke @Dr_Flashquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik haak af voor vandaag, bis later
Stukje prikkelsquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:57 schreef Evangelion het volgende:
Ik op oudjaarsavond op mijn zolderkamer met noise cancelling
[ afbeelding ]
Xenaquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Boooooooooooh vaak op af liggen beren toen ik 11 was
Aahh! Wist ik veel wat Paddypower wasquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:58 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Omdat hij onder de 18 is mag hij geen reclame maken voor gokbedrijven, duhhhhh
Tegen de regerend runner op van het PDC Wk. Een gelijkwaardige match-up dusquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Regerend runner-up van het News of the World tournament Ian White
Dat is je zou zeggen cmon MVV Maastricht (versus Real Madrid)quote:
MVV uit, altijd lastig.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is je zou zeggen cmon MVV Maastricht (versus Real Madrid)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |