quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
Springsteen is een Nederlandse naam. Dus dit nummer heeft Ed aan ons te danken!
Dit is Top2000-technisch de beste.quote:
Jup, super opmerkelijkquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Volgens mij hebben ze helemaal niks over Hind's Hall gezegd? Of heb ik dat gemist?
Deze snap ik niet?quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig staan Watermelon Sugar en All My Life er ook in. Scheelt maar 1 letter.
Daar moet iets over afgesproken zijn ja.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jup, super opmerkelijk![]()
Denk dat Mourad niet durfde, wil z’n reputatie niet te grabbel gooien
Sow.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:16 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Neuschwanstein. Mooi kasteeltje.
Ik moet iets te hard lachen om deze foto'squote:
Ja, in Brabant. Broes schijnt vaak bij een Italiaan in Eindhoven te eten...quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Bruce zn dochter schijnt ook ergens in den lagen landen rond te springen.
Deze zou de schifting sowieso wel overleven.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is Top2000-technisch de beste.
Waarom zou jequote:Op zaterdag 28 december 2024 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, over drie kwartier bandje in een lokale kroeg. Had ik heen kunnen gaan...
kan nog steedsquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, over drie kwartier bandje in een lokale kroeg. Had ik heen kunnen gaan...
Yoni.quote:
Hij staat nog op de to do lijst. We waren er dit jaar wel redelijk in de buurt, maar het is er niet van gekomen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:16 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Neuschwanstein. Mooi kasteeltje.
Genius Tayquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:18 schreef Gretzl het volgende:
Hier hadden ook Hayley godin en genius Tay kunnen staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |