niet als ik zelf de regels bepaalquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel consistent zijn dan
Vast niet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
En nou verdomme de hele outro
Maar is lollig of zo.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
En nee hoor, weer een heel stuk afgekapt, verdomme![]()
![]()
Laat dat irritante hee hoo dan toch zitten man!
mag nog wel iets hoger.quote:
Ik wel ,maar niet dit nummerquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ach ja, Joni Mitchell..... heb ik echt helemaal niks mee
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:11 schreef Gretzl het volgende:
Blokje met Lohues en Knopfler even gebruikt om alle B&A gifjes van een welverdiende like te voorzien
Alleen die van dit jaar of ook nog van 2021?quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:11 schreef Gretzl het volgende:
Blokje met Lohues en Knopfler even gebruikt om alle B&A gifjes van een welverdiende like te voorzien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. RIVER in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ te krijgen!!
Wie is voor?
Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Dat zou je weten als je haar gegoogled had.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:12 schreef EDMAN- het volgende:
Heb haar gegoogeld. Neem aan dat dit een oud liedje is?
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:12 schreef Gretzl het volgende:
Joni![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgend jaar steminitiatief beginnen omER STAAN AL GENOEG KERSTLIEDJES INSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. RIVER in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ te krijgen!!
Wie is voor?
Bekijk deze YouTube-videoWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:12 schreef Gretzl het volgende:
Joni![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgend jaar steminitiatief beginnen omIk stem niet op kerst muziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. RIVER in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ te krijgen!!
Wie is voor?
Bekijk deze YouTube-video"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ja, heel irritant. Mooiste stuk van het nummer. Zei net tegen m’n vriendin dat ze ff stil moest zijn, want ze heeft nogal de neiging om hele verhalen te houden op het moment dat ik enorm geniet van een liedje. Kort die suffe DJ hem in.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
En nee hoor, weer een heel stuk afgekapt, verdomme![]()
![]()
Laat dat irritante hee hoo dan toch zitten man!
Google afbeeldingenquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat zou je weten als je haar gegoogled had.
Gelukkig staan Watermelon Sugar en All My Life er ook in. Scheelt maar 1 letter.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:13 schreef Gretzl het volgende:
Echt onbegrijpelijk dat er maar 1 Joni in de lijst staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |