Aars.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ga ik googelen wat 'Ster' in het Gaelic is!
Ja, ik heb geen bewijs hè. Gewoon een vermoeden!quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik geloof idd dat ik manipulasie
nee ik denk Sinead ook wel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Spandau Ballet de enige artiest met meerdere nummers in de lijst die allemaal op dezelfde dag worden gedraaid?
Sinead O' Connor heeft haar noteringen beide op Oudejaarsdag in elk geval.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Spandau Ballet de enige artiest met meerdere nummers in de lijst die allemaal op dezelfde dag worden gedraaid?
best een leuke stad en aardige Duitsersquote:
Echt een aanraderquote:
Oja dat lijkt me ook een zekerheidje. Die was ik vorig jaar alleen bang voor vanwege Mandinka, maar die heeft nu definitief geen kans.quote:
Zit je weer vieze plaatjes te bekijkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:27 schreef Bargehassus het volgende:
Zo verschillend en allebei lekker / mooi.
Er is nog een zeker boybandje van YouTube dat ik nu voor je moet spoilen, want die gaan dit x2 doen op 1 dag.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh de vierde keer bankzitten heeft ook 30/31 dec bereikt?quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:28 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Er is nog een zeker boybandje van YouTube dat ik nu voor je moet spoilen, want die gaan dit x2 doen op 1 dag.
Vorig jaar geweest! Wel alleen op doorreis vanuit Sziget, dus weinig van de stad gezien. Wel lekker naar een visrestaurant geweest en doodgezweet in ons hotel zonder airco.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:28 schreef EDMAN- het volgende:
Berlijn is zo overrated als Amsterdam. Dresden is leuker
Nooit geweest, wel mooi nummertjequote:Op zaterdag 28 december 2024 22:28 schreef EDMAN- het volgende:
Berlijn is zo overrated als Amsterdam. Dresden is leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |