SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Gifjes:![]()
#TJACKAFORFAquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En we flikkeren al die mods weg jaaaaa
Uhuhquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij hebt geen geld voor een staatslot
Kunt ze beter vervangen door niks.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vervang ze door AI getrainde systelen.
Goed bezig maatquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gelukkig net niet door het slotje heen gepost
Ik zou alle clubtopics sluiten in VBL.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:04 schreef hollandia02 het volgende:
Als ik FOK koop maak ik POL NWS BNW en ONZ tot 1 Met de naam ‘Het echte nieuws’ 🐔
Met een hek er om heen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:04 schreef hollandia02 het volgende:
Als ik FOK koop maak ik POL NWS BNW en ONZ tot 1 Met de naam ‘Het echte nieuws’ 🐔
Alleen de clubs die ik niet mag, Ajax mag bij onzinquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zou alle clubtopics sluiten in VBL.
Gewoon 1 groot discussie topic.
Je wil een nog grotere trainwreck van een topic? Met Wotte, klaas, solis, en nog andere troep?quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:04 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je wil een nog grotere trainwreck van een topic? Met Wotte, klaas, solis, en nog andere troep?
Jij wil alleen songfestival open hebben ouwe smikkelbeerquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Heel laag bij de grond.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:03 schreef Coco het volgende:
@:zipportal had helemaal door dat ik zijn TT stiekem had aangepast.
Wat een doerak ben ik toch he
Altijd tegen hemquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:03 schreef Coco het volgende:
@:zipportal had helemaal door dat ik zijn TT stiekem had aangepast.
Wat een doerak ben ik toch he
Wij zouden moeten meeten aangezien we kort bij elkaar wonen. Direct partnerruiltje doen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:05 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Alleen de clubs die ik niet mag, Ajax mag bij onzin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |